نسخه چاپی

رحمتی مصدوم شد

عکس خبري -رحمتي مصدوم شد

مصدومیت برای بازیكنی كه در مسابقات اخیر آماده‌ترین روزهایش را می‌گذرانده، بدترین خبر ممكن است!

به گزارش نما به نقل از راه دانا؛ ،بخصوص برای مهدی رحمتی که حالا دیگر به یکی از امیدهای اصلی استقلالی‌ها برای بسته ماندن دروازه تیم‌شان تبدیل شده است. با این حال اینکه او بعد از یک بازی خوب مقابل فولاد و در حالی که در تعطیلات تمرین استقلالی‌ها به مشهد سفر کرده بود، دچار مصدومیت زانو شده، قدری عجیب به نظر می‌رسید. آن هم مصدومیت شدیدی که باعث شد او با شروع تمرینات استقلال نتواند تیمش را همراهی کند. تمرینات استقلال از بعدازظهر یکشنبه آغاز شده بود و رحمتی حتی در تمرین دیروز (چهارشنبه) هم غایب بود. در این بین کسی بیشتر از توضیح درباره مصدومیت رحمتی از ناحیه زانو چیزی درباره غیبت او نمی‌گفت.

غیبت رحمتی، در کنار غیبت‌های تقریباً دائمی پورحیدری و غیبت تعدادی از اعضای کادرفنی و بازیکنان در تمرینات اخیر استقلال، مطرح شدن شایعاتی درباره رحمتی را در پی داشت. شایعاتی درباره اینکه مصدومیت رحمتی شاید از آن دسته مصدومیت‌های مصلحتی باشد که در ادامه یک اختلاف‌نظر به وجود می‌آیند!
در این رابطه اما شاید هیچ‌کس بهتر از دکتر امین نوروزی نتواند درباره وضعیت رحمتی و صحت مصدومیتش نظر دهد. پزشک استقلال که اخیراً هر روز در کلینیک خود پذیرای مهدی رحمتی است، هرگونه شایعه‌ای درباره مصدومیت مصلحتی کاپیتان استقلالی‌‌ها را تکذیب می‌کند و در این رابطه توضیح می‌دهد: «مهدی رحمتی به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو، در کلینیک من فیزیوتراپی می‌کند و انتظار می‌رود تا هفته آینده بهبود پیدا کند اما واقعیت این است که این انگ‌ها به رحمتی نمی‌چسبد و من حاضرم قسم بخورم که زانوی او تورم شدیدی
داشته است.»
این مصدومیت اما چه زمانی اتفاق افتاد؟ رحمتی که بازی فولاد را به خوبی پشت سر گذاشته بود و هنوز در تمرینات شرکت نکرده بود که خبر مصدومیتش به گوش رسید. دکتر نوروزی در این رابطه توضیح می‌دهد «بعد از بازی با فولاد، زانوی او دچار آسیب دیدگی می‌شود و رحمتی از همان زمان به طور منظم به کلینیک می‌آید و تمام تمریناتش را انجام می‌دهد تا بتواند هر چه زودتر به شرایط آمادگی برسد.»
پزشک استقلال حتی تلاش رحمتی برای بهبود یافتن را تحسین می‌کند و در این رابطه می‌گوید: «تلاش این بازیکن برای بهبود پیدا کردن واقعاً احسنت دارد. او از تمام تمرینات من فیلم می‌گیرد تا در منزل هم یکبار دیگر این تمرینات را خودش با کش انجام دهد و روند بهبودش را جلو بیندازد. من واقعاً از دیدن این همه تلاش کاپیتان استقلال لذت می‌برم و می‌خواهم به هواداران بگویم که مطمئن باشند رحمتی بازیکنی نیست که بیهوده بخواهد خود را به مصدومیت بزند.»
با توجه به تورمی که در زانوی این بازیکن مشاهده شده، آیا روند تمرینات به گونه‌ای هست که رحمتی بتواند به بازی آینده استقلال مقابل فولاد برسد؟ دکتر نوروزی در پاسخ به این سوال تأکید می‌کند «فکر نمی‌کنم مشکلی برای بازی او مقابل فولاد به وجود بیاید و او می‌تواند استقلال را در بازی آینده همراهی کند.»
با این شرایط هواداران استقلال می‌توانند امیدوار باشند که همچنان مهدی رحمتی را درون دروازه تیم خود خواهند داشت. حتی اگر در طول این مدت تعطیلات لیگ او در تمرینات حضور نداشته باشد.

۱۳۹۴/۸/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...