نسخه چاپی

درخواست بجای مهدوی‌كیا از فدراسیون

عکس خبري -درخواست بجاي مهدوي‌كيا از فدراسيون

كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینكه وحید هاشمیان یكی از بازیكنان با اخلاق فوتبال كشورمان بوده و می تواند الگوی مناسبی برای بازیكنان جوان باشد، از فدراسیون فوتبال خواست كه یك بازی خداحافظی سطح بالا برای این بازیكن برگزار كند.


به گزارش نما، مهدی مهدوی كیا كه با وحید هاشمیان در پرسپولیس و تیم ملی سال ها هم بازی بوده و حتی به عنوان لژیونر در فوتبال آلمان افتخار آفرینی كرده اند، روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا، در خصوص خداحافظی هاشمیان، گفت: او یكی از فوتبالیست های بسیارخوب و با اخلاقی بود كه سال ها برای فوتبال ایران افتخار آفرینی كرد.

وی ادامه داد: هاشمیان یك بازیكن حرفه ای فوتبال ایران بود كه سال ها برای ما در آلمان درخشید و كارنامه بسیار خوبی از خود به جای گذاشت.

كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: هاشمیان 12 سال به عنوان نماینده فوتبال ایران در لیگ آلمان در بالاترین سطح بازی كرد و توانست به موفقیت های بزرگی برسد.

وی بااشاره به خداحافظی هاشمیان از دنیای بازیكنی، تصریح كرد: فوتبال همین است و یك روز به عنوان بازیكن در آن كار خود را شروع می كنیم و یك روز هم باید خداحافظی كرد.

وی با درخواست از مسئولان فدراسیون فوتبال برای برگزاری یك بازی خداحافظی سطح بالا برای وحید هاشمیان، اظهارداشت: از مسئولان فدراسیون می خواهم برای تقدیر از زحمات وحید هاشمیان یك بازی ملی با سطح بالا برای او برگزار كنند زیرا هاشمیان شایسته برگزاری چنین بازی است.

هم بازی سابق وحید هاشمیان در باشگاه پرسپولیس و تیم ملی در خصوص ویژگی های هاشمیان، خاطرنشان كرد: بزرگترین ویژگی این بازیكن بی حاشیه بودن او است كه جوانان ما باید او را الگوی خود قرار دهند.

كاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: هاشمیان در بالاترین سطح كلاس های مربیگری شركت كرده و اطمینان دارم می تواند در مربیگری نیز مانند دوران بازیكنی موفق عمل كند و برای كشورمان افتخار آفرینی كند.

مهدوی كیا در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت تیم ما بسیار خوب است و توانستیم بازی نخست مقابل صنعت نفت آبادان را درخانه حریف با پیروزی پشت سربگذاریم و سه امتیاز شیرین را بدست بیاوریم.

كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: برد در بازی نخست روحیه تیم ما را بسیار بالا برده است و برد در بازی اول برای هر تیمی مهم است.

وی بااشاره به دیدار دوم پرسپولیس،افزود: برای بازی دوم خود مقابل فجرشهید سپاسی شیراز نیز كاملا آماده هستیم كه امیدوارم در این دیدار نیز بتوانیم پیروز شویم.

مهدوی كیا درخصوص نیمكت نشینی دردیدار اول پرسپولیس، گفت: هر بازیكنی دوست دارد برای تیم خود بازی كند اما نظر سرمربی این بود كه من به میدان نروم و به این تصمیم احترام می گذارم.

وی در ادامه، اظهار داشت: فصل طولانی در پیش رو داریم و اطمینان دارم برای تمام بازیكنان پرسپولیس فرصت وجود دارد و می توانیم توانایی های خود را اثبات كنیم.

كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران، خاطرنشان كرد: برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داریم زیرا مربی ما به تازگی هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته و باید زمان بیشتری در اختیار داشته باشد.

مهدوی كیادرپایان بااشاره به حضوربازیكنان خوب در پرسپولیس ،گفت: پرسپولیس در هر پست چند بازیكن خوب دارد كه این مساله در طول فصل به ما كمك زیادی خواهد كرد.

وحید هاشمیان بازیكن سابق تیم ملی كشورمان و نماینده فوتبال ایران در آلمان كه مدت 12 سال در لیگ این كشور بازی كرد روز شنبه از دنیای بازیكنی خداحافظی كرد.

مهدوی كیا لژیونر سابق فوتبال كشورمان در باشگاه پرسپولس و تیم ملی ایران با وحید هاشمیان همبازی بوده است و همراه با او روز های خوبی را برای فوتبال ایران رقم زده است.

تیم فوتبال پرسپولیس بایدروز سه شنبه آینده در هفته دوم لیگ برترودر ورزشگاه آزادی بدون حضور هواداران به مصاف تیم فجر شهید سپاسی شیراز برود.

۱۳۹۱/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...