نسخه چاپی

اولین شماره دوره جدید نشریه پیام زن منتشر شد

عکس خبري -اولين شماره دوره جديد نشريه پيام زن منتشر شد

مركز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی جهت حضور گسترده تردر مباحث فرهنگی دینی زن، خانواده و سبك زندگی اولین شماره از دوره‌ی جدید ماهنامه‌ی فرهنگی اجتماعی پیام زن را منتشر نمود.


مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی جهت حضور گسترده تردر مباحث فرهنگی دینی زن، خانواده و سبک زندگی اولین شماره از دوره‌ی جدید ماهنامه‌ی فرهنگی اجتماعی پیام زن را منتشر نمود.
در «سخن نخست» این نشریه آمده است: پیام زن بنا دارد نشریه‌ای باشد با خاستگاهی فرهنگی و دینی، برای مخاطب زن و خانواده؛ در گرماگرم حضور مجله‌های رنگارنگ خانواده بر دکه‌های روزنامه‌فروشی، جای خالی نشریه‌ای که هم بنیان‌ها و پایه‌های فرهنگی و مذهبی خانواده‌های شریف ایرانی را مدنظر داشته باشد و هم با رویکردی حرفه‌ای در روزنامه‌نگاری بتواند طبع مخاطبان را آراسته سازد، سال‌هاست که احساس می‌شود.
نشریه‌ای که در عین سرگرم‌کنندگی و جذابیت، از خطوط قرمز یک خانواده‌ی ایرانی مسلمان عبور نکند و برای جذب مخاطبان از هر امر پیش پا افتاده و گاه مبتذلی کمک نگیرد؛ تعالی خانواده‌های ایرانی و پاکی و بالندگی فضای خانواده را مدنظر قرار دهد و بتواند یک ماه در کنار سفره‌های صبحانه، ناهار و شام، سهمی از غذای فرهنگی خانواده را تأمین نماید؛ مجله‌ای سراسری در سبد فرهنگی خانواده‌های ایرانی که دوست دارند خودشان و زندگی سالم‌شان را در برگه‌های جریده‌ای ببینند..
خاطر نشان می شود دوره جدید ماهنامه پیام زن از آبان ماه با مطالب متنوعی همچون گفتگو با دکتر فروز رجایی فر«ازدواج در جاسوس خانه آمریکا»، پرونده ای برای 47 هزار زن که به دلیل مادر شدن از کار برکنار شدند«مادرها را اخراج نکنید» و بخش اندرونی با یادداشت هایی درباره همسرداری، کدبانوگری، تربیت معنوی فرزند، اقتصاد خانواده و آشپزی و ... به زیور طبع آراسته شده و مخاطبان می تواند برای اطلاع از چگونگی دریافت این نشریه به سایت www.eshragh.info مراجعه نموده و یا با شماره های 37733305-025 و37830244-025 تماس حاصل کنند.

۱۳۹۴/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...