نسخه چاپی

طرفدار افراطی امام و آقا هستم

محسن رفیق دوست با حضور در غرفه رسانه و مقاومت در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه شركت كرد. اولین وزیر سپاه با دكر این نكته كه طرفدار افراطی امام بودم و اینك طرفدار افراطی مقام معظم رهبری هستم تاكید كرد: شرط اصلی حضور در این روزها تبعیت محض از مقام معظم رهبری حضرت ایت الله خامنه ای است.

به گزارش نما به نقل از جهادی‌آنلاین، محسن رفیق دوست وزیر اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نمایشگاه مطبوعات مهمان غرفه رسانه و مقاومت بود. وی با حضور در غرفه رسانه و مقاومت در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه شرکت کرد.

وی در ابتدای سخنان خود به شرایط روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود در تیر 1367 در اوج قدرت بودیم که به امر امام قطع نامه را پذیرفتیم.

اولین وزیر سپاه با ذکر این نکته که طرفدار افراطی امام بودم و اینک طرفدار افراطی مقام معظم رهبری هستم تاکید کرد: شرط اصلی حضور در این روزها تبعیت محض از مقام معظم رهبری حضرت ایت الله خامنه ای است.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به موضوع برجام یادآور شد چگونگی طی این مسیر بسیار اهمیت دارد و باید حواسمان باشد این خارجی هایی که الان همه هتل های تهران را پر کرده اند چیزی به ما نفروشند بلکه ما بایستی استفاده لازم را از ایشان ببریم.

حاج محسن رفیق دوست که با حضور خود گرمای خاصی را به نمایشگاه بخشیده بود به سوالات انبوه مراجعین پاسخ گفت. وی در این پاسخ ها به خاطرات بکر و منحصر به فرد خود از چگونگی پشتیبانی هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد.

حاج محسن رفیق دوست متولد 1319 در محله قدیمی و اصیل میدان خراسان است و از جمله افرادی که نقشی برجسته در مبارزه بچه مذهبی‏ها به رهبری امام خمینی (ره) با رژیم پهلوی داشته و بلافاصله با پیروزی انقلاب اسلامی ایران وارد صحنه شده و هر جایی که توانسته به خدمت گذاری به مردم و نظام پرداخته است. وی در بهمن 1357 راننده خودرو امام خمینی در بدو ورود به ایران بوده است. رفیق دوست تحصیلات ابتدایی را در دبستان رازی در میدان خراسان، خیابان لرزاده گذراند و در دبیرستان بهبهانی در محله سرچشمه مشغول تحصیل بود که در سال دوم به دلیل فعالیت سیاسی اخراج شد.‎

۱۳۹۴/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...