نسخه چاپی

علی‌نژاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ماند

رئیس فدراسیون ووشوی ایران برای یك دوره چهار ساله دیگر، عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو باقی ماند.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، کنگره فدراسیون جهانی ووشو امروز (جمعه) در سالن اجتماعات هتل سلطان شهرجاکارتای اندونزی برگزار شد.

در ابتدا، "یو زای چنگ" رئیس فدراسیون جهانی گزارشی از تلاش برای راهیابی ووشو به بازی‌های المپیک ارائه کرد و سپس خبر حضور این رشته در یونیورسیاد دانشجویان را اعلام کرد و در ادامه روسای کمیته‌های مختلف فدراسیون جهانی، گزارشی از عملکرد کمیته‌های خود را در اختیار حاضران قرار دادند، سپس رای‌گیری برای ریاست فدراسیون جهانی آغاز شد که "یو زای چنگ" بدون رقیب باز هم بر صندلی ریاست تکیه زد.

در این کنگره، مهدی علی‌نژاد همچون دوره گذشته به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی انتخاب شد تا این کرسی مهم بین المللی در اختیار ورزش ایران باقی بماند. وی همچنین نایب رئیسی فدراسیون آسیا و ریاست فدراسیون غرب و آسیایی میانه را بر عهده دارد. در این کنگره علاوه بر علی‌نژاد، نمایندگان ژاپن، مالزی، رومانی، پرتغال، هلند و کانادا نیز عضو هیئت رئیسه شدند.

آنتونی گو از آمریکا، فوک از هنگ کنگ و گلب موزاکوف از روسیه نیز نایب رئیس فدراسیون جهانی شدند و لیو جین از چین نیزز دبیرکل فدراسیون جهانی ووشو باقی ماند.

۱۳۹۴/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...