نسخه چاپی

بدون ویزا به مهران نروید

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از آغاز طرح راهداری زمستانی از ۲۳ آذرماه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، ​داوود کشاورزیان با اشاره به آمادگی کامل بخش حمل و نقل جاده‌ای در جهت جابجایی زائران حرم عبدا... الحسین‌(ع) و مراسم اربعین افزود: با توجه به تجربه سال گذشته در ایام اربعین حسینی، ستاد تشکیل شده به کار خود ادامه داد و وزارت راه تلاش کرد تا نسبت به بهسازی و اصلاح محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی مورد نظر به ویژه مهران اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به توسعه و گسترش امکانات لازم در پایانه مرزی مهران افزود: امسال گیت‌های عبوری از این پایانه مرزی به تعداد قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است اما برابر تصمیمات اتخاذ شده هموطنانی مجاز به عزیمت به عراق خواهند بود که ویزای آن کشور را داشته باشند و از مردم تقاضا می‌شود بدون داشتن ویزا و مدارک معتبر از مراجعه به مرزها جهت عزیمت به کربلای معلی خوددارکنند.

وی در خصوص راهداری زمستانی نیز با اشاره به این که عملاً ادارات کل راه و شهرسازی با تمام امکانات و ظرفیت ماموریت زمستانی خود را آغاز کرده‌اند تاکید کرد: آغاز رسمی طرح ترافیکی زمستانی از ۲۳ آذر ماه خواهد بود اما با توجه به سرمای زودرس در کشور راهداران تلاشگر از مدتی قبل در محل راهدارخانه‌ها و محورهای مواصلاتی مستقر و نسبت به انجام ماموریت و وظیفه خود اقدام می‌نمایند تا هموطنان با آرامش و آسایش خاطر سفرهای برون شهری خود را به انجام برسانند.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعتباری معادل ۱۰۰۰ میلیارد ریال به ادارات کل استانی بابت تعمیر، تجهیز و آماده‌سازی ماشین آلات راهداری ابلاغ نموده است تا خدمات لازم ارائه گردد.

وی در خصوص اصلاح مقاطع و نقاط‌حادثه‌خیز در راهها نیز اظهار کرد: این موضوع جزو وظائف جاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌باشد و تلاش می‌شود تا این مقاطع آشکارسازی و اصلاح و بهسازی شود.

۱۳۹۴/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...