نسخه چاپی

گزارشی از فروش فیلم‌ها اكران شده

از روز چهارشنبه دو فیلم با موضوع اجتماعی به فیلم های اكران شده اضافه شد. اما همچنان فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» توانسته نظر مخاطب را به خود جلب كندو شب گذشته به فروش بالای 70 میلیون دست یافت.

به گزارش نما ، با تصمیم شورای صنفی نمایش دو فیلم دیگر به فیلم های اکران سینماها اضافه شد «چهارشنبه خون به پا می شود» و «جامه دران» دو فیلم با موضوع اجتماعی هستند که بر پرده سینماها قرار گرفتند. در گروه آزاد نیز فیلم «بازگشت لوک خوش شانس» با موضوع کودک و نوجوان اکران شده است و همزمانی اکران دو فیلم با موضوع کودکان و نوجوان جالب توجه است.

امیرقطبی مدیرپخش فیلمیران در گفت و گوبا خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم «چهارشنبه19 اردیبهشت» گفت:فیلم سینمایی «چهارشنبه 19 اردیبهشت» 16 روز نمایش داشته که تاکنون در تهران به فروش 270 میلیون تومان دست یافته است این فیلم ظرف10 ظرف روز نمایش در سالن های شهرستان به فروش 50 میلیون دست یافته و کل فروش فیلم 320 میلیون تومان بوده است.

وی درباره فروش فیلم «چهارشنبه خون به پا می شود» توضیح داد: این فیلم ظرف دو روز گذشته به فروش 18 میلیون تومان دست یافته است . شب گذشته فروش فیلم 12 میلیون تومان بوده است. ظرف هفته جاری فیلم در شهرستان ها اکران می شود.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در باره فروش فیلم «شاهزاده روم» گفت: فروش فیلم بسیار خوب بوده است و تاکنون به فروش 115میلیون تومانی دست یافته است و شب گذشته به فروش 30میلیون تومان رسید.

وی درباره فروش فیلم در شهرستان‌ها گفت: از سه شنبه هفته گذشته فیلم در شهرستان ها اکران شده است هنوز آمار دقیقی در دست نیست اما اقبال مخاطبین در شهرستان هم بسیار خوب بوده است.

محمدرضا صابری مدیر دفتر نورتابان درباره فروش فیلم توضیح داد: فیلم بعد از گذشت دو ماه و اندی از اکران آن هنوز با اقبال مواجه هست و شب گذشته (21 آبان) بیش از 70 میلیون تومان بوده است. این فیلم تاکنون بیش از 12 میلیارد و 830 میلیون تومان فروش داشته است.

وی درباره اکران بین المللی فیلم گفت: رایزنی های لازم با کمپانی های معتبر انجام شده است و در حال عقد قرارداد هستیم به محض عقد قرارداد آن را اعلام خواهیم کرد. فیلم در جشنواره دانمارک هم با اقبال بسیار خوبی مواجه شد.تلاش این است که فیلم قبل از ژانویه در کشورهای اروپایی و آسیایی اکران شود. روز شنبه ساعت 10 هم مجید مجیدی در مدرسه نظام مافی حضور خواهد داشت و به سوالات پاسخ خواهد گفت.

علی شعبانی مدیر پخش دفتر رسانه فیلمسازان درباره فروش فیلم های «360 درجه» و «پدر آن دیگری» توضیح داد»: فیلم سینمایی 360 درجه به فروش 470 میلیون تومان رسید . فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» به فروش 190 میلیون تومان در تهران دست یافت . این فیلم در شهرستان ها به فروش 30 میلیون تومان نائل شده است و در کل 220 میلیون تومان دست یافت.

تا زمانی که گزارش فروش فیلم‌ها آماده می شد آمار فروش فیلم «عاشق ها ایستاده می میرند»، «ارغوان» و «ماهی سیاه کوچولو»، «جامه دران» و «بازگشت لوک خوش شانس» به دستمان نرسید.

۱۳۹۴/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...