نسخه چاپی

برخی از دستگیری جاسوسان رسانه‌ای ناراحت هستند

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به دستگیری جاسوسان رسانه ای، گفت: برخی از دستگیری جاسوسان رسانه ای ناراحت هستند و اقدام به فرافكنی و تخریب می كنند.

به گزارش نما به نقل از مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های عقیدتی - سیاسی این هفته نماز جمعه شهرستان کرج به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانشگاهیان اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار به موضوع بسیار مهم نیازسنجی علمی حال و آینده کشور تاکید کردند.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری به توجه به نیروهای مستعد و جهت گیری علمی در چارچوب اخلاق تاکید کردند و دانشگاه را بهترین و مهمترین مرکز تقویت مدیران آینده کشور معرفی کردند.

خطیب جمعه کرج به بیانات رهبری در خصوص مسائل فرهنگی دانشگاه اشاره کرد و گفت: بعضی خیال می کنند با اختلاط و مسائل حرام می توانند روح شادی و نشاط را در دانشگاه به وجود آوردند این عقیده ای گزاف است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه برخی به عمد می خواهند پیشرفت های علمی کشور را کتمان کنند، بیان کرد: برخی به عمد می خواهند تفکر عناصر انقلابی، هوشمند و فعال کشور را تغییر دهند و این همان مسئله نفوذ است که رهبری معظم انقلاب بر آن تاکید دارند.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه مسئله نفوذ ذهنی و انتزاعی نیست بلکه یک مسئله واقعی و حقیقی است، گفت: دشمنان با طراحی از قبل، قصد نفوذ دارند و برای تحقق مسئله نفوذ در ایران مرحله به مرحله پیش می آیند.

خطیب جمعه کرج با تاکید بر اینکه اگر با بصیرت به حرکات برخی در کشور توجه کنیم متوجه مسئله نفوذ می شویم، افزود: دستگاه های کشور از جمله صدا و سیما، وزارت ارشاد اسلامی، وزارت اطلاعات و همچنین وزارت کشور در معرض خطر نفوذ هستند.

دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم ولایتمدار ایران اسلامی نسبت به نظام است

وی ادامه داد: مسئولان و وزرا مراقب باشند و با بصیرت گام بردارند که مبادا خدای نکرده در زمین دشمن بازی کنند چرا که بی توجهی نسبت به برخی مسائل باعث بلوا به پا شدن در آن سوی مرزها می شود.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه در شرایط حساسی هستیم، گفت: دشمن در عرصه های فرهنگی با چهره ای متفاوت ورود پیدا کرده است. در عرصه رسانه می بینیم که دشمنان قصد دارند این تفکر را القا کنند که برخی از مسئولان استحکام لازم را ندارند باید با دقت مواضع دشمن را رصد کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان البزر ادامه داد: عده ای در قالب خبرنگار، تاجر و چهره ای دیگر وارد دستگاه های کشور می شوند و به جاسوسی می پردازند و به اخلال در اداره کشور اقدام می کنند.

خطیب جمعه کرج گفت: جاسوسان از نگاه تیزبین فرزندان انقلاب دور نخواهند ماند ولی این سوال مطرح می شود چرا پس از دستگیری جاسوسان رسانه ای برخی از مسئولان ناراحت می شوند و اقدام به فرافکنی می کنند و دست به تخریب می زنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با نفوذ قصد تحریف انقلاب را دارند به همین منظور دست به تحریف تفکر امام راحل می زنند برخی از رسانه های داخلی نیز به این مسئله دامن زده و با ترویج تبلیغ تفکرات غربی و همچنین بی بندباری به دشمن برای نیل به اهداف شومش کمک می کنند.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه دشمن قصد دارد مردم ولایتمدار ایران اسلامی را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلسرد کنند، گفت: آنها به دنبال نفوذ در هیئت های مذهبی و بسیج هستند و بر روی نیروهای ارزشی و انقلابی سرمایه گذاری می کنند بلکه بتوانند آنها را به سوی خود بخوانند ولی این تفکری از پایه غلط و گزاف است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دشمن به دنبال تغییر باور مردم ایران است به همین منظور در فضای مجازی با ارائه مسائل مختلف غوغا به پا کرده است ولی غافل از این است که مردم ما دل در گِرو دین دارند.

عده ای به دنبال اشاعه تعریف اشتباه از افراد انقلابی هستند

خطیب جمعه کرج در ادامه بیان کرد: مردم ما گوش به فرمان ولی خود هستند و از اصول انقلاب دفاع می کنند و هرگز فراموش نخواهند کرد برای حفظ اصول انقلاب خون داده و محرومیت و جنگ و تحریم را متحمل شده اند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: ملت شریف ایران اسلامی از همه مظلومان در سراسر جهان دفاع می کنند و برای استقرار حاکیمت اسلامی تلاش می کنند.

وی در ادامه مصداق واقعی استکبار را آمریکا معرفی کرد و گفت: مردم ایران اسلامی هرگز روحیه استکبارستیزی را از دست نخواهند داد و هیچ‌وقت رژیم غاصب و دست نشانده اسراییل را به رسمیت نخواهند شناخت.

خطیب جمعه کرج به تاکیدات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: مردم باید به تاکیدات ایشان توجه ویژه ای داشته باشند، فتنه خط قرمز رهبر معظم انقلاب است، حال سوالی که مطرح می شود این است که چرا برخی به دنبال تطهیر سران فتنه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه برخی تلاش می کنند جریان فتنه را از انزوا خارج کنند، گفت: عده ای از این دسته افراد که به دنبال تطهیر فتنه هستند در دستگاه های اجرایی ورود پیدا کرده اند در استان البرز نیز بر سر کار هستند ولی ما از تریبون نماز جمعه اعلام می کنیم که فتنه خط قرمز رهبری و ما است.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه با هوشیاری تحرکات را در استان رصد می کنیم، ادامه داد: جلسات و رفت و آمدهای آنان در استان البرز رصد می شود اگر سکوت می کنیم و نام نمی بریم مصلحتی بالاتر را در نظر می گیریم اگر لازم باشد چهره‌شان را رسوا کنیم لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه سخنان خود به موضوع تحریف انقلاب توسط برخی معلوم الحال اشاره کرد و گفت: عده ای با تعریف اشتباه از افراد انقلابی قصد تحریف انقلاب را دارند و از افراد انقلابی تعریفی اشتباه ارائه می کنند.

مطرح شدن برخی مسائل از تریبون نماز جمعه با قصد مچ‌گیری نیست

وی در ادامه گفت: برخی چهره های انقلابی را این گونه معرفی می کنند که آنان افرادی مجیزگو اهل صلح و آرامش و به معنای واقعی اهل سکوت هستند و اصلا اهل نقد کردن نیستند و ایراد و اعتراض را بازگو نمی کنند.

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: برخی افراد انقلابی را افراطی خطاب می کنند و می گویند همه انقلابی ها تندرو هستند آنان معتقدند کسانی که امر به معروف می کنند و از حق دفاع می کنند تندرو هستند.

وی در ادامه وظیفه خطیب جمعه را روشنگری اعلام کرد و گفت: انحرافات باید بیان شود مسائل سیاسی و جریان های مختلف باید بازگو شود تا از انحرافات جلوگیری شود.

آیت الله حسینی همدانی گفت: مطرح شدن برخی مسائل از تریبون نماز جمعه با قصد مچ‌گیری نیست.

وی در ادامه سخنان خود به نظریه پردازی برخی از مسئولان اشاره کرد و گفت: برخی از مسئولان اجرایی به جای اینکه کار اجرایی کنند و مشکلات مردم را برطرف کنند به نظریه پردازی روی آورده اند و از همه بیشتر روسای جمهور نظریه پردازی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: مسئولان باید به گونه ای کار کنند که جامعه به سمت دوقطبی شدن پیش نرود چرا که خواسته دشمن دوقطبی شدن جامعه است.

وی در ادامه بیان کرد: برخی می خواهند این تفکر اشتباه که تعداد محافظان نظام کم است را در ذهن مردم تداعی کنند برخی دیگر نیز مسئله نقد امام مسلمین را مطرح می کنند به این دسته از افراد باید گفت به حوزه علمیه مراجعه کنید چرا که مبتلا به انحراف عقیده شده اید.

وی در ادامه تحقق اقتصاد مقاومتی را مهم ارزیابی کرد و گفت: مسئولان برای تحقق اقتصاد مقاومتی که دغدغه جدی مقام معظم رهبری است تلاش کنند چرا که ناامید کردن مردم خطا است و امید واهی به مردم دادن نیز خلاف است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیپلماسی ضعیف کشور اشاره کرد و گفت: این مسئله را از باب نصیحت می گوییم چرا که ۳ تبعه ایرانی در کشوری به جرم واهی زندانی و بدون برگزاری دادگاه گردن زده می شوند و دیپلماسی کشور تکانی نمی خورد.

ضرورت برخورد نیروی انتظامی البرز با خودروهایی که کشف حجاب می کنند

آیت الله حسینی همدانی در خصوص پیگیری کشتار حجاج در مکه نیز گفت: امیدوار بودیم در خصوص این واقعه دلخراش اقدامی شود ولی همان روزهای نخست هیجانی به پا شد و دیگر خبری نشد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز به دستگیری عده ای جاسوس در هفته های اخیر، اشاره کرد و گفت: دستگیری جاسوسان رسانه ای در کشور در کل دنیا سرو صدا به پا کرده است ولی در گوشه ای از دنیا گردن ۳ ایرانی را می زنند و کسی صدایش در نمی آید.

وی در ادامه به شهادت دو نفر از مدافعان حرم البرزی اشاره کرد و گفت: شهید «مدواری» و شهید روحانی «حجت الاسلام علی تمامزاده» جزو مدافعان البرزی بودند که در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسیدند و این روزها عطر شهادت در کرج پیچیده است.

وی در پایان به نکته ای که فرماندهی ناجای کشور در خصوص مسئله عفاف و حجاب عنوان کرده است اشاره کرد و گفت: جا دارد از فرماندهی ناجا درخصوص توجه به مسئله مهم عفاف و حجاب تشکر کنم و از نیروی انتظامی استان بخواهم از تردد خودروهای که از آزادراه کرج - قزوین عبور و اقدام به کشف حجاب می کنند جلوگیری و برخورد لازم بشود.

۱۳۹۴/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...