نسخه چاپی

ووشوكاران ایران رقبای خود را شناخنتد

مراسم قرعه كشی سیزدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان با مشخص شدن حریفان نمایندگان ایران به پایان رسید.

به گزارش نما به نقل از مهر، سیزدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان از صبح فردا با حضور نزدیک به هزار ووشوکار از ۸۲ کشور در دو بخش تالو و ساندا به میزبانی اندونزی در جاکارتا آغاز میشود. مراسم قرعه کشی این رقابتها ساعاتی قبل در هتل سلطان جاکارتا برگزار و طی آن ووشوکاران ایران رقبای خود را شناختند.

تیم ایران در بخش ساندای بانوان با سه نماینده در رقابتهای جهانی حاضر می شود که در وزن ۶۰ کيلوگرم صديقه دريايي در دور نخست با نماينده پرو روبرو مي شود و در صورت پيروزي به مصاف نماینده ویتنام خواهد رفت. شهربانو منصوریان در وزن ۶۵ کيلوگرم پس از استراحت در دور نخست به مصاف برنده استراليا و ويتنام می رود. در وزن ۷۰ کيلوگرم نیز مريم هاشمي ابتدا با حريفي از قزاقستان پیکار می کند و در صورت پيروزي، سانداکاري از روماني را پيش روي دارد.

در بخش مردان نیز ۵ سانداکار از ایران به دیدار رقبای خود می روند. جعفر شیرزاد در وزن ۶۵ کيلوگرم ابتدا با ووشوکاري از آمريکا مبارزه می کند و در صورت برتری با فيليپين رقابت خواهد داشت. محسن محمد سیفی در وزن ۷۰ کيلوگرم ابتدا با نماینده انگليس روبرو مي شود و سپس با برنده اندونزي و ويتنام مبارزه خواهد داشت.

در وزن ۷۵ کيلوگرم سجاد عباسي در دور نخست استراحت دارد و سپس با حريفي از برمودا مبارزه می کند. وی در صورت پیروزی در مرحله يک چهارم نهايي سانداکاري از چين را روبرو خواهد داشت. امیرفضلی هم در وزن ۸۵ کيلوگرم بعد از استراحت در مرحله نخست با نماينده روسيه روبرو مي شود. حمید رضا قلی پور هم در وزن ۹۰ کيلوگرم ابتدا با جمهوري چک روبرو مي شود و در ادامه با برنده آفريقاي جنوبي و سوئد مبارزه مي کند.

تیم ملی ووشو ایران عنوان نایب قهرمانی دوره قبل رقابتهای قهرمانی جهان در ساندا را در اختیار دارد.

۱۳۹۴/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...