نسخه چاپی

محمودی: والیبال ایران با آناستازی المپیكی می‌شود

بازیكن پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: با حضور آناستازی قطعا تیم ملی والیبال به بازیهای المپیك صعود خواهد كرد.

به گزارش نما ، بهنام محمود که عصر جمعه در غرفه مهر در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها حضور پیدا کرده بود ضمن بیان این مطلب گفت: صحبت هایی که با آقای افشاردوست داشتم مطلع شدم کار آناستازی برای حضور در تیم ملی والیبال ایران تمام شده و روز شنبه نشست نهایی انجام خواهد شد. توافق با وکیل وی صورت گرفته و روز شنبه نیز با خود آناستازی به توافق نهایی خواهند رسید.

وی در مورد انتخاب آناستازی گفت: من خودم آدم ناسیونالیتسی هستم. ما باید زمانی که ولاسکو در والیبال ایران حضور داشت حتی ۱۰ مربی خوب را پرورش می دادیم که حالا کاسه چکنم دستمان نگیریم. ولی در شرایط فعلی یکی از بهترین گزینه ها آناستازی بود. در مرحله اول ما نیاز داریم که تفکر بازیکنانمان را عوض کنیم و شرایط خوبی را برای آنها فراهم کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ملی از نظر روحی آسیب دیده اند و باید یک مقدار تلاش کنیم تا شرایط بهتر شود. این بازیکنان بهترین های ما هستند و باید چند بازیکن هم از لیگ به تیم ملی اضافه کنیم.

بهنام محمودی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آیا لیگ پویایی لازم برای تزریق چند بازیکن به تیم ملی را دارد گفت: اعتقاد من این است که دو سه ماه مانده به انتخابی المپیک اصلا صلاح نیست شما بیایید در تیم ملی تغییرات ایجاد کنید. اسکلت اصلی تیم ملی همین بازیکنان هستند. اگر ما بتوانیم اینها را مدیریت کنیم شک نداشته باشیم که رفتن ما به المپیک قطعی خواهد بود. ما کار سختی نداریم چون توان فنی ما بالاست. ما باید تلاش کنیم که یکی از تیم های خوب در المپیک باشیم.

کارشناس والیبال کشورمان در ادامه خاطرنشان کرد: در کنار هر مربی که به ایران می آید باید چند مربی خوب ایرانی باشند و فعالیت کنند. خودم من خیلی علاقه داشتم که در کنار ولاسکو باشم و فعالیت کنم. الان هم می توانم این کار را انجام دهم. الان آقای اکبری، عطایی، ترکاشوند، مظفری و ... هستند که می توانند در کنار آناستازی باشند. اینها افراد قابل قبول و مورد وثوق جامعه ورزش هستند.

بهنام محمودی در مورد اینکه مربیان ایرانی چگونه باید از دانش آناستازی استفاده کنند گفت: طبیعتا چند نفر که در کادر فنی خواهند بود. سایرین هم باید در کلاس ها و کارگاه های مختلف حضور داشته باشند و دانش شان را به روز رسانی کنند. ضمن اینکه افراد علاقمند هم بیایند در سالن ها و محل بازیها نکات لازم را یاد بگیرند.

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آیا تیم ملی می تواند با شرایط فعلی به المپیک صعود کند گفت: اگر مشکل روحی و روانی بازیکنان تیم ملی حل شود صدرصد ما به جام جهانی صعود خواهیم کرد. مهمترین کاری که باید انجام می شد تعویض مربی بود که صورت گرفت. به خاطر اینکه متاسفانه بازیکنان ما دیگر کواچ را قبول نداشتند. وقتی آناستازی مدیریت خوب و درستی داشته باشد مطمئن باشید ۷۰ تا ۸۰ درصد موضوع حل خواهد شد و این شوک به نفع تیم ملی خواهد بود.

۱۳۹۴/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...