نسخه چاپی

مدیر عامل پرسپولیس در گفتگو با نما:

جام حذفی را از ما گرفتند/پرسپولیس را تقویت می كنم/ میخواستند با جادو و جنبل نتیجه بازی برای ما در بیاورند!

عکس خبري -جام حذفي را از ما گرفتند/پرسپوليس را تقويت مي کنم/ ميخواستند با جادو و جنبل نتيجه بازي براي ما در بياورند!

علی اكبر طاهری گفت: با نظر سرمربی تیم عمل خواهیم كرد، اگر ایشان نیاز به جذب بازیكن جدید بگیرد، بدون شك تیم را تقویت می كنیم.

علیرضا حاجی میرزابابا - اشتباهات داوری این فصل در چند بازی به ضرر پرسپولیس بود و باعث شد این تیم ضربه های زیادی از داوران بخورد. کار به جایی رسید که در جام حذفی پرسپولیس در بازی آخر در اصفهان مقابل تیم هماهنگ و خوب ذوب آهن به اشتباه داور ده نفره بازی کند و در نهایت از جام حذفی حذف شود، در این بین علی اکبر طاهری بعد از حذف شدن پرسپولیس از جام حذفی تلاش های فراوانی برای پیگری احقاق حق قرمزپوشان پایتخت انجام داد و سعی کردحق تیم خود را بگیرد.

پرسپولیس خوب بازی می کند اما نمی برد علت کجاست؟
گاهی اوقات در بازی فوتبال آنقدر یک تیم زیبا بازی می‌کند که حتی اگر شکست هم بخورد لذت را به تماشاگران داده است اما اشتباهات داوری این موضوع را خراب کرده است.

برای پیگیری این موضوع چه کارهایی کرده اید؟
نامه‌ ای به فدراسیون فوتبال دادم و رونوشت آن را هم به وزیر ورزش ارائه کردم، از کفاشیان خواستم کمیته‌ای را مشخص کند تا بررسی کنند که چرا سریال اشتباهات داوری علیه پرسپولیس است، زیرا این به صنعت فوتبال آسیب می‌زند.همه باید از فوتبال لذت ببرند اما متأسفانه آثار و اشتباهات داوری روی تماشاگران هم تأثیر گذاشته است.

مشکلات داوری همیشه بوده اما انگار در حال زیاد شدن است؟
بهتر است مسئولان فدراسیون فوتبال بررسی کنند و ببینند اشتباهات داوری کمتر می‌شود یا در حال بیشتر شدن است. اگر واقعاً اشتباهات داوری در حال بیشتر شدن است متخصصان امر ورود کنند و نظرات خود را مطرح کنند. به نظر من فدراسیون فوتبال هم مکلف است که این گونه مسائل را بررسی کند.

جدا از فدراسیون فوتبال، مشکلات داوری را از جای دیگر هم پیگیری کرده اید؟
ما سعی کردیم از طریق مراجع قانونی صحبت خودمان را مطرح کنیم تا حق و حقوق باشگاه پرسپولیس حفظ شود.من در ابتدای فصل وقتی بحث‌های حاشیه‌ای و مشکلات داوری مطرح شد،‌ سعه‌صدر داشتم و صبر کردم اما افرادی می‌خواستند در ابتدای فصل با پیش‌بینی، جادو و جنبل و چیزهای دیگر نتیجه بازی را برای ما در بیاورند اما شدیدا با این گونه مسائل مخالفت کردم و اجازه نمی‌دهم حتی کادر فنی به این گونه مسائل فکر کند.

در مصاحبه ای گفته بودید که اول فصل به شما پیشنهاد شد برای حاشیه ها پول کنار بگذارید، این صحت دارد؟
همیشه می‌گویم که قشنگی فوتبال در این است که نتایج را در زمین مسابقه رقم بزنیم. قبلاً گفته‌ام و باز هم می‌گویم این گونه پیشنهادها بوده ولی من رد کردم و اجازه نمی‌دهم این گونه کارها در باشگاه پرسپولیس انجام شود. البته باید بگویم در رابطه با پول کنار گذاشتن برای حاشیه‌ها هم به من گفته شد چنین فرهنگی وجود دارد نه‌اینکه پیشنهادی به من داده شده باشد.

باز هم تکرار می کنم اشتباهات داوری برای تمام تیم هاست و این فقط پرسپولیس نیست که از اشتباهات داوری متضرر می شود؟
چرا این گونه اتفاقات فقط برای پرسپولیس رخ می‌دهد. این موضوع را فدراسیون فوتبال باید آسیب شناسی کند. من در هیچ یک از مصاحبه‌هایم نگفته‌ام که یک داور با غرض علیه تیم ما سوت زده است اما سؤال کردم که چرا اشتباهات داوری سلسله وار علیه تیم پرسپولیس است؟مثلاً در صحنه اخراج ایمان صادقی حرف من این است که اگر در آن صحنه داور دیده که توپ به دست ایمان صادقی برخورد کرده که هیچ جای شکی نیست و باید ایمان صادقی اخراج می‌شد پس نباید بابت آن اتفاق عذرخواهی کند اما اگر صحنه را خوب ندیده باید تحمل کند و از کمکش درباره صحنه بپرسد نه اینکه از فاصله دور با کارت قرمز به سمت دروازه‌بان ما بیاید. این گونه تصمیم گرفتن‌ها را باید بررسی کرد تا ببینیم چگونه اتفاق افتاده است.

روی صحبت شما با چه کسی یا چه کسانی است؟
البته روی صحبت من با کمیته داوران و اهالی فن است که باید در این زمینه صحبت کنند. فدراسیون باید تیمی را تشکیل دهد و بررسی کنند ببینند چرا این اتفاقات رخ می‌دهد. من به عنوان مدیرعامل باشگاه که در این باشگاه همه برای موفقیت زحمت می‌کشیم، می‌خواهم تا فدراسیون هم آن را پیگیری کند. ما تلاش می‌کنیم تا باشگاه درآمدزا شود و مشکلاتش حل شود و هواداران خوشحال باشند.

جام حذفی که برای تیم شما تمام شد، لیگ را چگونه ادامه می دهید؟
بله متاسفانه جام حذفی را از ما گرفتند، اما هواداران مطمئن باشند که لیگ را با قدرت هر چه تمام تر ادامه می دهیم و قول یک تیم منظم و با صلابت را در بازیهای آینده به هواداران می دهم.

پرسپولیس در نیم فصل بازیکن می گیرد؟
با نظر سرمربی تیم عمل خواهیم کرد، اگر ایشان نیاز به جذب بازیکن جدید بگیرد، بدون شک تیم را تقویت می کنیم.

۱۳۹۴/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...