نسخه چاپی

ناامید كردن مردم از انقلاب از اهداف مهم نفوذی‌ها در كشور است

مشاور فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هشدار نسبت به رشد نفوذی‌ها در كشور گفت: ناامید كردن مردم از انقلاب از اهداف مهم نفوذی‌ها در كشور است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سردار علی‌اکبر علیزاده در جمع بسیجیان گرمساری بابیان اینکه بسیجی واقعی همیشه آماده نبرد با توطئه‌های دشمنان است،اظهار داشت:دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران مورد جدیدی نیست و از بدو تولد انقلاب اسلامی این دشمنی‌ها شدت گرفته است.

وی تصریح کرد:آمریکا منشأ ظلم و جنایت و حامی و یار و یاور تروریست است و جمهوری اسلامی از ظالمان عالم بیزار است و از مظلومان عام حمایت خواهد کرد.

علیزاده به حمایت‌های آمریکا از داعش و تروریست‌های جهان اشاره کرد و گفت:تفرقه‌افکنی در بین مسلمانان از اهداف شوم و پلید دشمنان است،دشمن برای به رسیدن به این هدف خود وقت و هزینه‌های بسیاری را صرف کرده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هشدار نسبت به رشد نفوذی‌ها در کشور پس از تصویب برجام،افزود:ناامید کردن مردم از انقلاب و اهداف جمهوری اسلامی و حذف جایگاه ولایت‌فقیه از اهداف مهم دشمن در دوران پسابرجام است.

فرمانده سابق سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بابیان اینکه پروژه نفوذ در انقلاب اسلامی از حیله‌های شوم و کثیف آمریکایی‌ها است،عنوان کرد:دشمن بانفوذ در انقلاب اسلامی می‌خواهد گروه‌های دینی انقلاب اسلامی را ناامید و به خود وابسته کند.

علیزاده گفت:دشمن بداند که ملت ایران بیدار است و باوجود رهبری مانند امام خامنه‌ای هرگز ملت ایران تحت توطئه‌های دشمن نخواهد بود.

سرهنگ مجید ناظریه فرمانده سپاه ناحیه گرمسار بابیان اینکه بسیجیان باید آمادگی‌های لازم را در جهت مقابله با توطئه‌های دشمنان داشته باشند،اظهار داشت:آرمان‌های بسیجی برگرفته از درس مهم و بزرگ عاشوراست که ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان را به همگان یاد می‌دهد.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار بابیان اینکه دشمن امروز به دنبال نفوذ در بخش‌های مختلف کشور جهت ارزش زدایی و قبح زدایی از آرمان‌های دینی است،گفت:دشمن به دنبال تضعیف و حذف انقلاب اسلامی در منطقه است و باید با بصیرت کامل توطئه‌های دشمن را رصد کرده و از رهنمودهای مقام معظم رهبری بهره بریم.

۱۳۹۴/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...