نسخه چاپی

2 كشته و زخمی براثر تصادف در محور هراز

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: براثر تصادف دو دستگاه خودروی نیسان و پیكان وانت در محور هراز یك تن كشته و یك نفر هم مجروح شدند.

به گزارش نما؛ علی نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با فارس در شهرستان آمل با اشاره به اینکه بر اثر برخورد شدید دو دستگاه خودروی نیسان و پیکان وانت در محور مواصلاتی هراز دو کشته و زخمی بر جای ماند، اظهار کرد: این حادثه رانندگی در منطقه پل‌مون روی داد که خودروی پیکان وانت در حال تردد از تهران به سمت آمل بوده و در مقابل خودروی نیسان از آمل راهی تهران بود.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران بیان کرد: این حادثه به دلیل سرعت بالا، لغزندگی جاده و بارندگی شدید به وقوع پیوست.

این مسئول با اشاره به اینکه سرنشین خودروی پیکان وانت که زن حدود 27 سال سن ساکن روستای انهه لاریجان بود در دم جان داد، تصریح کرد: با حضور عوامل امدادی و پلیس‌راه یک مجروح دیگر این سانحه رانندگی برای درمان به مرکز درمانی گزنک و بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شد.

نوری‌پور از واژگونی یک دستگاه خودروی سنگین کامیون و انحراف یک دستگاه نیسان در این محور مواصلاتی خبر داد و گفت: این حوادث با توجه به ریزش شدید باران و لغزندگی سطح جاده اتفاق افتاده است.

۱۳۹۴/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...