نسخه چاپی

سامانه جدید بارشی در راه است

روز دوشنبه سامانه بارشی از غرب وارد كشور می شود كه وزش باد و بارش باران را به همراه خواهد داشت.

به گزارش نما به نقل از میزان: روز دوشنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور می شود که وزش باد و بارش باران را به همراه خواهد داشت.

احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به نفوذ جریانات سرد شمالی و عبور جریانات ناپایدار تراز میانی جو، گفت:امروز جو آرامی در کل کشور حاکم خواهد بود.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان این که سامانه بارشی روز دوشنبه از غرب وارد کشور می شود، تصریح کرد: در این روز برای استان های واقع در غرب، شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود که بتدریج از اواسط روز برای استان های واقع در غرب و شمال غرب با بارش باران همراه خواهد بود.

این مسئول در خصوص وزش باد اذعان نمود: روز شنبه وزش باد شدید در استان های سمنان، تهران، قم، البرز و مرکزی نیز پیش بینی می شود و روز سه شنبه وزش باد و گردوخاک برای استان های واقع در غرب و جنوب غرب کشور دور از انتظار نمی باشد. وی یادآور شد: خلیج فارس روز شنبه و یکشنبه و دریای خزر روز شنبه مواج می باشند.

دمای هوای تهران هم اکنون (ساعت 7:30 صبح یکشنبه) 5درجه بالای صفر است که در همین زمان اردبیل و ارومیه دمای 2درجه زیر صفر را تجربه میکنند.

۱۳۹۴/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...