نسخه چاپی

افزایش گرایش به مصرف مواد مخدر صنعتی

قائم مقام دبیر كل ستاد مبارزه با مواد مخدر از كشف 1260 كیلوگرم ماده مخدرشیشه امسال در كشور خبر داد و گفت: گرایش به مواد مخدر صنعتی بیشتر شده است.

به گزارش نما به نقل از برنا، جزینی امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی در بجنورد همچنین گفت: امسال 133 کارگاه آشپزخانه تولید مواد مخدر صنعتی شناسایی و تعطیل شد.

وی با اشاره به افزایش گرایش به مصرف مواد مخدر صنعتی در یک دهه گذشته از سه به 26 افزود: دو و شش دهم درصد از مصرف کنندگان ماده مخدر از قشر دانشجو هستند. قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر همچنین گفت : بیست و یک درصد مصرف کنندگان ماده مخدر در جامعه کارگری و هشت درصد مصرف کنندگان در حوزه روستاها هستند .جزینی یکی از اولویت های امسال ستاد مبارزه با مواد مخدر را پیشگیری اجتماعی با مشارکت همه دستگاهها عنوان کرد و گفت : در برنامه ششم ، مصرف مواد مخدر در جامعه باید به کمتر از 25 درصد کاهش یابد.

جزینی با بیان اینکه در حوزه پیشگیری تاکنون ده درصد مدارس کشور زیرپوشش آموزش های پیشگیری از موادمخدر قرار گرفته اند، گفت: در این طرح چهار ساعت آموزش برای هر دانش آموز درنظرگرفته شد.

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر همچنین مقابله و جمع آوری خرده فروشان را یکی دیگر از اولویت های امسال این ستاد عنوان کرد و افزود : برای خرده فروشان نیز در قانون مجازات حبس وشلاق وجریمه پیش بینی شده است.

۱۳۹۴/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...