نسخه چاپی

تذكرات كتبی امروز مجلس به دولت

عکس خبري -تذکرات کتبي امروز مجلس به دولت

تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی كشور از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد.


به گزارش نما به نقل از فارس‌، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز (یکشنبه) از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد.

ثروتی نماینده بجنورد به وزیر راه و شهرسازی در خصوص جبران خسارت وارده ناشی از سیل به مسکن مهر گلستان‌شهر و احداث کانال هدایت سیل در مسیر کنارگذر جنوب و به وزیر صنعت و معدن و تجارت پیرامون رعایت عدالت در توزیع 10 درصد تسهیلات ریالی از محل صندوق توسعه ملی به این استان‌ها و توجه به جبران تسهیلات معوقه طرح‌های آماج صنعت و معدن تذکر داد.

شوهانی نماینده ایلام به وزیر نفت پیرامون تسریع در گازرسانی به شهرستان‌های مهران، حلیلان، صالح‌آباد و روستاهای شمال استان ایلام تذکر داد و خواستار توضیح وزیر راه و شهرسازی پیرامون علت تأخیر 48 ساعته پرواز مشهد ـ ایلام شد.

نوری نماینده شوش به رئیس جمهور پیرامون صدور دستور شروع در اجرای طرح توسعه حرم دانیال نبی (ع) از مصوبات سفرهای استانی هیئت وزیران به استان سیستان و بلوچستان تذکر داد.

نگهبان سلامی نماینده خواف به وزیر جهاد کشاورزی پیرامون خرید تضمینی محصول پنبه‌کاران شهرستان‌های خواف و رشتخوار و جلوگیری از واردات پنبه تذکر داد.

دستغیب نماینده شیراز به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عرضه محصولات عالی و فاقد آنتی‌بیوتیک و مواد شیمیایی در بخش‌های کشاورزی دام و طیور تذکر داد.

خضری نماینده پیرانشهر به وزرای کشور، امور اقتصادی و دارایی در خصوص تسریع در تبدیل بازارچه‌های مرزی کلیله، سردشت و گمرک رسمی و رفع ممنوعیت از ورود 8 قلم کالای اساسی تذکر داد.

بشیری نماینده پاکدشت به وزیر جهاد کشاورزی پیرامون تسریع در تأمین و توزیع نهادهای مورد نیاز دامداری‌های کشور تذکر داد.

حسینی نماینده زابل به وزیر کشور پیرامون مقابله با مافیای واردات دام و حمایت از فعالیت سالم در کشتارگاه زابل تذکر داد.

مرادی نماینده سنندج به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص رفع مشکل آنتن‌دهی شبکه تلفن همراه در استان کردستان به ویژه در مناطق روستایی سنندج، کامیاران و دیوان‌دره تذکر داد.

سجادی نماینده فریمان به وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات پیرامون علت عدم نظارت در مقابله با سوء‌استفاده‌های بخش خصوصی در مخابرات توضیح خواست.

برومند داش‌قاپو نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار به رئیس جمهور پیرامون ابطال مصوبه هیئت وزیران در خصوص غیر فعال کردن 31 بازارچه مرزی به ویژه بازارچه مرزی بیله‌سوار تذکر داد.

آقایی، حسین‌زاده، میرمرادزهی، علوی، حسن‌نژاد، سامری، فتاحی، خضری،‌جراره، آراتی، محبی، میری، علیپور، جهانگیرزاده، حسینی و منوچهری نمایندگان سلماس، اشنویه، سراوان، سنندج، دیوان دره، کامیاران، مرند و جلفا، خرمشهر، ارومیه، پیرانشهر، مرودشت، بندرعباس، قشم ابوموسی، حاجی آباد خمیر، سنقر، بوشهر ،گناوه، دیلم، ماکو، چالداران، پلدشت، قصر شیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب، پاوه، جوانرود و روانسر به رئیس جمهور پیرامون ابطال مصوبه هیئت وزیران در خصوص فعال اعلام کردن 31 بازارچه مرزی از 51 بازارچه مرزی تذکر دادند.

موسی اصل نماینده گرمی به وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات در خصوص اتخاذ تدابیر لازم پیرامون ارائه خدمات ویژه تلفن همراه در شهرستان گرمی با توجه به ملاحظات امنیتی اقتصادی و مرز مشترک با کشورهای آذربایجان تذکر داد.

هاشمی نخل ابراهیمی نماینده میناب به وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات در خصوص ایجاد زیرساخت‌های ارتباطات، فناوری و اطلاعات در روستاهای شهرستان‌های میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد تذکر داد.

کیایی‌نژاد نماینده ساوجبلاغ به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص تسریع در اجرای مصوبه هیئت وزیران پیرامون احتساب مقری بیکاری و افزایش ایام غیبت در کارخانجات نساجی مقدم تذکر داد.

قاضی‌پور، حسینی‌صدر، محجوب، فتاحی، مددی، بزرگواری، ابوترابی، بشیری، نجابت، جلیلی، قاضی‌زاده، هاشمی، محبی، کاشانی، سلیمی، جعفری، فتاحی، امیرآبادی، آقاتهرانی، جعفری، خانجانی، نوری، قزلجه، انصاری، حسن‌پور، محسن ثانی، رضایی کوچی، پورمختار، سبحانی‌فر، حسینی، منوچهری، قربانی، بیگلری، اسمعیل‌نیا، سبحانی، طلا، خسروی، سهل‌آبادی، علی‌آبادی و علیلو به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیرامون تسریع در اجرای مصوبه هیئت وزیران در خصوص احتساب مقرری ایام بیکاری و افزایش ایام غیبت در کارخانجات نساجی مقدم تذکر دادند.

جلیلی نماینده مسجد سلیمان خواستار توضیح وزیر نیرو در خصوص علت قطع 3 ماهه آب و برق 70 خانوار روستاهای آب ماهیک‌ لالی شد.

فرهنگی نماینده تبریز به رئیس جمهور پیرامون تسریع در تقدیم لوایح تشکیل وزارتخانه‌های تازه تأسیس و تسریع در تدوین الگوی اسلامی ایران پیشرفت با همکاری قوای سه‌گانه تذکر داد.

حسن‌پور بیگلری نماینده سیرجان به وزیر نفت پیرامون اعزام هیئت ویژه جهت رسیدگی به وضعیت گازرسانی به روستاهای بردسیر، سیرجان و شهرهای گلزار و لاله زار تذکر داد.

فتاحی نماینده شهر بابک به وزرای کشور، امور اقتصادی و دارایی و جهاد کشاورزی پیرامون نظارت بر فعالان بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی تذکر داد.

مددی نماینده میانه به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق و سنوات بازنشستگی قبل از سال 1379 تذکر داد.

امیر‌آبادی فراهانی نماینده قم به وزرای نیرو و کشور پیرامون محاسبه و بهای برق مصرفی مشترکان قم به نرخ مناطق گرمسیری تذکر داد و خواستار توضیح در خصوص علت عدم حضور استاندار استان قم در جلسه شورای اسلامی استان شد.

جدگال و اربابی نمایندگان چابهار، نیک شهر، کنارک، ایرانشهر و سرباز به وزیر کشور در خصوص تسریع در انتقال فرماندار نیک شهر تذکر دادند.

موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به رئیس جمهور پیرامون صدور دستور جاری کردن آب در بستر زاینده‌رود جهت استفاده کشاورزان و باغداران شهرستان فلاورجان و به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون جلوگیری از معرفی فیلم‌های سینمایی ضد ارزشی به عنوان نماینده سینمای جمهوری اسلامی ایران در جشنواره‌های بین‌المللی و به وزیر صنعت و معدن و تجارت در خصوص جلوگیری از چند نرخی کردن قیمت ارز‌های خارجی و به وزیر امور خارجه در خصوص تجدید نظر در روابط دیپلماتیک با دولت میانمار و اقدام لازم برای برگزاری اجلاس فوق‌العاده سران سازمان کنفرانس اسلامی جهت جلوگیری از نسل‌کشی در میانمار و به وزیر کشور پیرامون تسریع در اجرای قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضرورت تقسیمات کشور در خصوص روستاهای پر جمعیت بیش از 35 هزار نفر شهرستان فلاورجان تذکر داد.

پیرمؤذن نماینده اردبیل به رئیس جمهور و اسدی نماینده مشکین‌شهر در خصوص صدور دستور اعطای مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا برای مشاغل تخصصی تذکر دادند.

یحیی‌زاده فیروزآبادی نماینده تفت به وزرای امور اقتصادی و دارایی و جهاد کشاورزی پیرامون جلوگیری از واگذاری زمین‌های زارعی به تهران و سرمایه‌گذاران قطری و به وزیر آموزش و پرورش پیرامون شفاف‌سازی وضعیت بیمه بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش، به وزیر امور خارجه پیرامون اقدام لازم جهت برگزاری اجلاس فوق‌العاده سازمان کنفرانس اسلامی جهت جلوگیری از نسل‌کشی در میانمار، به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص جلوگیری از انحصاری شدن واردات کالاهای اساسی و استراتژیک و افزایش عرضه گوشت مرغ و گوشت قرمز جهت کنترل قیمت و تأمین کاغذ یارانه‌ای جهت جلوگیری از افزایش قیمت کتاب تذکر داد.

تابش نماینده اردکان به وزیر امور خارجه پیرامون اقدام لازم جهت جلوگیری از کشتار مسلمانان میانمار از طریق مجامع بین‌المللی و سازمان کنفرانس اسلامی تذکر داد.

حسینی نماینده قصر شیرین به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیرامون تسریع در تعیین تکلیف برقراری مستمری رزمندگان بسیجی که بیش از یک سال سابقه حضور در جبهه دارند، تذکر داد.

کارخانه نماینده همدان به وزیر کشور در خصوص تسریع در انتصاب استاندار بومی برای استان همدان تذکر داد.

قاضی‌پور و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت پیرامون تسریع در عرضه مواد غذایی در ماه مبارک رمضان از طریق سربرگ‌های خانوار تذکر دادند.

فتاحی، ‌قاضی‌پور، حسینیان، محجوب نمایندگان ارومیه، تهران، اسلامشهر، شمیرانات و ری به وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون تسریع در ذخیره‌سازی گندم در سیلوهای بخش دولتی و خصوصی تذکر دادند.

قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر کشور درخصوص تأسیس فرمانداری مستقل شهر تسوژ در آذربایجان شرقی تذکر داد.

آقامحمدی نماینده خرم‌آباد به رئیس جمهور پیرامون اقدام لازم جهت تنظیم و کنترل قیمت کالاهای اساسی و به وزیر امور اقتصادی و دارایی پیرامون اعطای وام کشاورزی در استان‌هایی که دچار خشکسالی از جمله لرستان شده‌اند، تذکر داد.

حسینی و آلیا نمایندگان زابل و تهران به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تعیین تکلیف مسکن مهر سیستان و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در اجرای طرح تعریض جاده زابل ـ زاهدان، به وزیر کشور در خصوص جلوگیری از افزایش ناامنی در منطقه سیستان و بلوچستان و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در ترسیم جاده زابل ـ زهند ـ نهبندان ـ زاهدان و تأخیر در انجام پرواز خط هوایی زاهدان ـ تهران تذکر دادند.

موسوی اصل نماینده گرمی به وزیر امور اقتصادی و دارایی پیرامون تسریع در اعطای وام به تولیدکنندگان داخلی تذکر داد.

کیایی‌نژاد نماینده ساوجبلاغ به رئیس جمهور پیرامون جبران خسارت وارده ناشی از سیل به برخی از روستاهای بالای طالقان تذکر داد.

رجبی نماینده مینودشت به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان کلاک تذکر داد.

شوهانی نماینده ایلام به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در جبران خسارات وارده ناشی از خشکسالی کشاورزان، به وزیر نفت در خصوص تسریع در اجرای طرح نفتی شهرک آذر و چنگوله و به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در اجرای طرح ترفیع خدمات پرستاران و پرداخت کارانه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تذکر داد.

سامری نماینده خرمشهر به وزیر آموزش و پرورش پیرامون تسریع در تعیین تکلیف وضعیت مربیان پیش دبستانی تذکر داد.

صالح کاشانی نماینده اصفهان به وزیر نفت پیرامون تسریع در تأمین سوخت کشاورزان بخش بن‌رود و سفلای شهرستان اصفهان تذکر داد.

ایران‌پور نماینده مبارکه به وزرای صنعت، معدن و تجارت و کار و تعاون و رفاه اجتماعی پیرامون جلوگیری از اخراج کارگران شرکت فولاد مبارکه تذکر داد.

حسن‌پور بیگلری نماینده سیرجان به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیرامون تسریع در ایجاد واشتغال و راه‌اندازی سایت ثبت نام از بیکاران تذکر داد.

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌‌آباد به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در ساخت بیمارستان نجف‌آباد، تسریع در اختصاص بودجه و کلنگ‌زنی بیمارستان شهر تیران تذکر داد.

محمدرضا تابش احمد توکلی، حسینعلی شهریاری، حسین امیری، الیاس نادران، غلامعلی جعفرزاده، امیرآبادی، حسین نجابت، رسایی، امیرآبادی فراهانی، مصباحی مقدم، عابد فتاحی، قاضی‌پور، محجوب، رجایی، دستغیب، زارعی، اکبریان، ثروتی به وزیر دادگستری پیرامون تسریع در موارد ارجاعی مجلس به قوه قضائیه موضوع ماده 233 آئین‌نامه داخلی در خصوص رسیدگی به تخلفات دولت تذکر داد.

تابش، توکلی، شهریاری، نادران، جعفرزاده، رسایی، نجابت، امیرآبادی، مصباحی مقدم، فتاحی، محجوب، زارعی، دستغیب، امیری، اکبریان، ثروتی به وزیر دادگستری پیرامون لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده جنایات کهریزک با گذشت بیش از 3 سال از این واقعه تلخ تذکر داد.

تابش، فتاحی، قاضی‌پور، رجایی، دستغیب، لاهوتی، ثروتی، پزشکیان، اکبریان، ندیمی، امیری خامکانی و محجوب به رئیس جمهور وزرای کشور امور اقتصادی و دارایی در خصوص جدیت در تشکیل جلسات شورای گفت‌وگو در سطح ملی و استان‌ها تذکر دادند.

عثمانی نماینده بوکان به وزیر راه و شهرسازی پیرامون رفع تعلل در ترمیم جاده سد شهید کاظمی بوکان، رفع تعلل در ساخت ساختمان بیمارستان بوکان، رفع تعلل در آسفالت راه روستایی شهرستان بوکان و اتمام مطالبه راه‌آهن بوکان مطابق قانون بودجه تذکر داد.

۱۳۹۱/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...