نسخه چاپی

ترس دو بازیكن فوتبال از بازگشت به پاریس

پس از حوادث تروریستی اخیر در پایتخت فرانسه، دو بازیكن تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گویند می‌ترسند تا برای بازی در این تیم به شهر پاریس بازگردند و می‌خواهند تیم دیگری را برای خود انتخاب كنند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حملات تروریستی در شهر پاریس که منجر به کشته و زخمی شدن جمعی از مردم فرانسه شد، باعث ایجاد ترس و دلهره بین اهالی فوتبال در کشور میزبان جام ملت‌های اروپا شده است. در این بین، ادینسون کاوانی مهاجم اروپایی پاری‌سن‌ژرمن و داوید لوییس مدافع برزیلی این تیم عنوان کردند که می‌ترسند به شهر پاریس بازگردند تا برای تیمشان بازی کنند.

پس از آنکه لوییس روز گذشته ترس خود را از بازگشت به فرانسه اعلام کرد، امروز ادینسون کاوانی نیز صحبت‌های او را تکرار کرد و گفت: واقعا با اتفاقاتی که رخ داده می‌ترسم به فرانسه بازگردم و برای تیمم بازی کنم. من هم حال و احوال داوید لوییس را دارم. ما در شهر پاریس بستگان و نزدیکانمان را داریم. همه آن‌ها ناراحت هستند و همه ترسیده‌اند. نمی‌دانم باید چه‌کار کنم و اصلا نمی‌دانم که باید به پاریس بازگردم یا نه. شغل من الان بازی در پاری‌سن‌ژرمن است، ولی اگر به من باشد، به فرانسه بازنمی‌گردم.

این صحبت‌ها می‌تواند قبل از زمان نقل و انتقالات ژانویه باعث شود تا ستاره اروگوئه‌ای از پاری‌سن‌ژرمن جدا شود. او از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد بازی دریافت کرده و ممکن است برای خروج از پاریسن تیم جدیدی انتخاب کند.

این صحبت‌ها در حالی مطرح شد که وراتی هافبک ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن برخلاف این دو بازیکن عنوان کرد لحظه‌شماری می‌کند به پاریس بازگردد و همراه بقیه مردم اتحادشان را نشان دهد و بتواند قبل از تعطیلات ژانویه و کریسمس شرایط عادی و خوشحالی را در فرانسه تجربه کند.

قرار است قبل از بازی‌های هفته جدید لیگ فوتبال فرانسه در تمام بازی‌های این کشور یک دقیقه سکوت شود.

۱۳۹۴/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...