نسخه چاپی

مردی كه با شگردهای خاص از عابربانك مردم برداشت می كرد دستگیر شد

به گزارش نما - ایران نوشت:مرد جوان که در برابر دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها به شکارهای فریبکارانه دست می‌زد، به دام افتاد.

30 مردادماه سال جاری مردی با مراجعه به کلانتری 125 یوسف‌آباد به مأموران گفت: برای برداشت پول به عابربانک شعبه امیرآباد مراجعه کردم، یک مرد با استفاده از غفلت رمز عابربانک مرا برداشت و با شیوه‌ای خاص کارت مرا سرقت کرد، او ادعا کرد کارت توسط دستگاه خورده شده است و پس از چند ساعت از حسابم نزدیک به هفت میلیون تومان برداشت شد.
با ادعاهای این مرد و با دستور بازپرس شعبه 14 ناحیه 6 تهران، پرونده برای رسیدگی دراختیار گروه تجسس کلانتری یوسف‌آباد تهران و پایگاه سوم آگاهی قرار گرفت.
اقدام‌های تحقیقاتی و پلیسی در این زمینه به صورت علمی صورت گرفت تا اینکه 15 آبان ماه سال جاری ردپای این دزد حرفه‌ای در تهرانسر به دست آمد و این مرد که می‌دانست پلیس به یک قدمی‌اش رسیده است باز فراری شد. پس از گذشت یک هفته در روز 23 آبان ماه پلیس باز به سرنخی از این دزد در ستارخان رسید و این بار در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را که جوان 30 ساله‌ای است بازداشت کرد.
سرگرد کوهساریان رئیس تجسس کلانتری یوسف‌آباد ب گفت: بعد از شکایت از این دزد، پرونده در اختیار ما قرار گرفت.
با پیگیری‌های خاص موفق به ردیابی این دزد شدیم و در ساعت 14:30شنبه 23 آبان ماه همراه اکیپ تجسس موفق به دستگیری وی شدیم.
وی افزود: دزد 30 ساله و اعتیاد شدید به شیشه دارد و در بازجویی‌های ابتدایی به 40 سرقت با این شگرد اعتراف کرده است.
سرگرد کوهساریان ادامه داد: «پس از بررسی‌هایمان 5 طعمه این دزد شناسایی شدند و در مواجهه حضوری وی را شناسایی کردند.»
رئیس تجسس کلانتری یوسف‌آباد تهران گفت: دزد جوان اعتراف کرد پس از سرقت کارت‌های عابر بانک اقدام به خرید طلا و سکه از سایر نقاط تهران کرده و انگیزه‌اش از این سرقت‌ها اعتیاد و فقر شدید مالی بوده است.

۱۳۹۴/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...