نسخه چاپی

چگونه مخدر به داخل زندان راه پیدا می‌كند؟

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اتخاذ تدابیر قانونی و تعیین مجازات‌های سنگین نقش موثری در كاهش بروز جرائمی مثل نفوذ مواد مخدر در زندان‌ها دارد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: محمد اسماعیل‌ سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با جلوگیری از نفوذ مواد مخدر به داخل زندان‌ها اظهار کرد: زندان به عنوان فضایی بسته و محدود می‌باشد که تمام رفتار‌ها و اعمال در آن زیر نظر قانون انجام می‌شود.

وی افزود: نفوذ مواد افیونی و مخدر به داخل زندان‌ها و نیز در بین زندانیان یک عمل خلاف بوده که باید تحت کنترل مسئولان زندان‌ها قرار گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه گفت: مسئولان بایستی تدابیر جدی را برای جلوگیری از وقوع هر گونه تخلفی در محیط زندان‌ها بالاخص خرید و فروش مواد مخدر به آن بیاندیشند.

سعیدی تصریح کرد: ورود مواد مخدر به داخل زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها این روزها به هر نحوی صورت گرفته است که باید مجازات‌های سنگینی برای مقابله با آن در نظر گرفته شود.

وی افزود: با توجه به اینکه تمامی رفت و آمدها و ورود اقلام و سایر وسایل به داخل زندان ها و بازداشت‌گاه ها تحت کنترل شدید ماموران است،‌با این حال مواد مخدر و سیگار در بین زندانیان به راحتی توسط برخی افراد نفوذی و بعضا افراد زندانی دارای سابقه‌های متعدد دست به دست می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با توجه به اهمیت جلوگیری از وقوع چنین جرایمی در محیط زندان باید مسئولان زندان‌‌ها اقدامات کنترلی جدی را برای برخورد با متخلفین و همچنین مقصران و عاملان این قبیل جرایم اخذ کنند تا از شیوع و گسترش آن‌ها در فضای قانون مداری مثل زندان جلوگیری شود.

۱۳۹۴/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...