نسخه چاپی

افتتاح خط هوایی اهواز - نجف

در آستانه اربعین حسینی خط هوایی اهواز- نجف دیشب با پرواز نخستین گروه از زائران افتتاح شد.

به گزارش نما به نقل از صدا و سیما: در آستانه اربعین حسینی خط هوایی اهواز- نجف دیشب با پرواز نخستین گروه از زائران افتتاح شد.

مدیر کل فرودگاههای خوزستان در حاشیه مراسم بدرقه نخستین کاروان زیارتی استان خوزستان به عتبات عالیات در فرودگاه اهواز گفت: این نخستین باری است که این پرواز بصورت مستقیم برقرار می شود.

محمد رضا رضایی اظهار کرد: برقراری این خط در آستانه اربعین حسینی در راستای تسهیل در تردد زائران عتابت عالیات استان خوزستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه قرار است شرکت کاسپین هفته ای دو پرواز مستقیم از اهواز به نجف و بالعکس انجام دهد که هر بار 150 مسافر به عتبات عالیات اعزام و 150نفر بازگردانده می شوند افزود این پرواز روزهای یک شنبه هر هفته انجام می شود و در ساعت 17 و 30 دقیقه از فرودگاه نجف اشرف به اهواز و ساعت 20از فرودگاه بین المللی اهواز به سمت فرودگاه نجف پرواز می کند.

مدیر کل فرودگاههای خوزستان استقبال شهروندان خوزستانی از این خط هوایی را بسیار مطلوب ارزیابی و اظهار امیدواری کرد این تعداد پروازها به نجف در آینده افزایش یابد.

استان خوزستان در آستانه اربعین حسینی آماده برای یک مراسم باشکوه شده است و از چند روز گذشته کاروانهای پیاده عازم کربلای معلی شده اند.

۱۳۹۴/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...