نسخه چاپی

فعالیت 50 هزار بازرس درانتخابات 12 اسفند

رئیس هیات مركزی بازرسی انتخابات كشور از آغاز عملیات صدور كارت‌های شناسایی بازرسان، سربازرسان، بازرسان ویژه و اعضای هیئت‌های بازرسی سراسر كشور خبر داد و گفت: ضریب امنیت كارت‌های شبكه بازرسی انتخابات مجلس نهم بالا است.

به گزارش نمانیوز غلامعلی حاجی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب گفت: همه کارت‌های بازرسی انتخابات دارای هلوگرام هستند و علاوه بر سیستمی که هلوگرام را در اختیار دارد مجهز به سیستم کدینگ نیز هست. تمامی بازرسان و کلیه اعضای شبکه بازرسان دارای کد شناسایی هستند که برایمان شناخته شده است و استان محل مأموریت، سطح بازرسی ومنطقه فعالیت بازرس را برایمان روشن می‌کند.

وی با یادآوری تشکیل هیات‌های بازرسی انتخابات در سه سطح استانی، حوزه‌های انتخابیه اصلی و حوزه‌های انتخابیه فرعی گفت: حدود یکهزار و 20 هیئت در این سه سطح فعال هستند و روند انتخابات را به صورت مستمر پایش می‌کنند.

رئیس هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور افزود: در ادامه روند هیاتهای بازرسی انتخابات، 48 هزار نفر به عنوان بازرس شعب، دو هزار و400 سربازرس و 250 سربازرس پیش‌بینی شده‌اند.

حاجی‌زاده در تشریح زمان آغاز مأموریت اعضای مختلف شبکه بازرسی انتخابات مجلس نهم گفت: بازرسان ویژه و اعضای هیئت‌های بازرسی در حال حاضر در حال انجام وظیفه هستند. مأموریت سربازرسان و بازرسان شعب نیز یک روز قبل از انتخابات آغاز می شود.

وی افزود: درحال حاضر حدود 3 هزار و 397 نفر در سراسر کشور در قالب هیئت‌های استانی و هیئت‌های اصلی حوزه‌های انتخابیه و هیئت‌های فرعی و بازرسان ویژه فعال هستند.

رئیس هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور در خصوص روند آماده‌سازی بازرسین انتخابات مجلس نهم گفت: آموزش‌های توجیهی و همایش‌های آموزشی برای کلیه عوامل شبکه بازرسی انتخابات مجلس نهم برگزار شده و کلیه دستورالعمل‌ها در شبکه بازرسی توزیع شده و در فرصت کمتر از یک هفته مانده به روز انتخابات به صورت مستمر با شبکه های بازرسی در تماس هستیم.

وی افزود: این روند را دنبال می‌کنیم که همه بازرسان و شبکه بازرسی انتخابات مجلس نهم را به سمت آرامش و اقدام بدون تنش هدایت کنیم تا از هر گونه بی قانونی و اقدام خارج از چارچوب پرهیز شود.

۱۳۹۰/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...