نسخه چاپی

نداشتن سوخت، هواپیما را زمین گیر كرد

پرواز امروز بعد از ظهر تهران به دبی شركت هواپیمایی ماهان به دلیل نداشتن سوخت هواپیما با تاخیر مواجه شده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، به گفته یکی از مسافران، ساعت دقیق این پرواز 17:30 بوده اما به دلایل نامعلوم تاکنون با تاخیر 3 ساعته مواجه شده است.

بر اساس شنیده های مسافران این پرواز ،گفته شده هواپیما به دلیل نداشتن سوخت قادر به پرواز نیست.

لازم به ذکر است مدیر عامل شرکت هواپیمایی ماهان نیز ضمن تایید خبر تاخیر پرواز اظهار داشت:دلیل اصلی تاخیر این پرواز ،نداشتن سوخت هواپیما بوده است.

عرب نژاد تاکید کرد:هم اکنون جلسه فوری با مسئولان ذیربط برای رفع این مشکل در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش مشکل بدهی ایرلاین ها چند سالی است که موجب شکایت های متعدد شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران شده به گونه ای که بر اساس آمار این شرکت، بدهی شرکتهای هواپیمایی از سال 92 تا کنون، 62 درصد افزایش یافته است.

اخیرا مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرده‌اند به دنبال وصول مطالبات خود ‌از شرکت‌های هواپیمایی‌ هستند و به تازگی نیز حساب‌های بانکی شرکت‌های هواپیمایی بدهکار از سوی وزارت اقتصاد و امور دارایی مسدود شده است، ضمن آنکه قطع سوخت رسانی به این شرکت‌ها به عنوان یک گزینه مطرح در صورت عدم تسویه بدهی این شرکت‌ها ‌مد نظر شرکت پالایش و پخش است.

گزینه ای که حدود دو سال پیش یک بار توسط مسئولان وقت شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی اجرا و منجر به پرداخت بخش اندکی از بدهی شرکت‌های هواپیمایی به مجموعه شرکت پخش شد.

بر اساس این گزارش به نظر می رسد مشکل امروز پرواز شرکت ماهان نیز به نحوی به گزینه قطع سوخت رسانی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مربوط شود.

۱۳۹۴/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...