نسخه چاپی

سیره مادران شهید گنجینه دفاع مقدس است

مدیركل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، یكی از ماندگارترین بركات دوران دفاع مقدس را سیره مادران شهید و همسران شهید بیان كرد و آنان را بهترین گنجینه و الگوی زنان در جامعه دانست.

به گزارش نما به نقل از مهر، مریم جمشیدی شامگاه سه‌شنبه در آیین تکریم از مادران و همسران شهدای سوسنگرد بابیان اینکه مادران و همسران شهدا بهترین الگو برای زنان سرزمین هستند افزود: مادران و همسران شهید بامعرفت به‌جا و عالمانه نسبت به اسلام و ولی زمان خود و پرورش فرزندانی ناب توانسته‌اند پرچم پرافتخار ایران اسلامی را بر بلندای تاریخ بشریت به اهتزاز درآورند.

وی با گرامیداشت حماسه آزادسازی سوسنگرد بیان داشت: این حماسه نقطه عطف راهبردی و جدی در فراهم‌سازی زمینه‌های تحول در وضعیت جنگ و پیشبرد هدف بیرون راندن اشغالگران بعثی و دست‌یابی به پیروزی‌های سرنوشت‌ساز در تداوم دفاع مقدس بشمار می‌رود.

وی با تقدیر از تلاش‌های استاندار مازندران در عرصه‌های فرهنگی، دینی و اجتماعی افزود: اداره کل امور بانوان و خانواده توانسته به فضل الهی و همکاری همه مدیران استان بخصوص مدیریت ارشد و معاونین در حوزه‌های تحکیم بنیان خانواده، ارتقاء سطح آموزش، زنان سرپرست خانوار، تعامل با مدیران ملی و استانی، سلامت زنان و مناسبت‌های مختلف اقدامات متعدد و مفید انجام دهد.

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران بیان داشت: آنچه در کربلا ماند نام مادران شهیدی است که همواره یادشان باقی و آنچه زینت این مادران و همسران است تأسی از زینب سلام‌الله که صبری بزرگ به بلندای تاریخ را به بشریت هدیه داده است.

جمشیدی افزود: قدر و منزلت مادران و همسران شهدا در حمایت و همراهی همراه با بصیرت و آگاهی بر هیچ تفکر پویایی پوشیده نیست و پاسداری از یاد شهدا در زمانه کنونی برای داشتن یک جامعه دینی با هویت ریشه‌دار اظهر من الشمس است.

۱۳۹۴/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...