نسخه چاپی

رسوایی قیمت قرارداد نكونام توسط خودش

هافبك استقلال گفت: رقم قراردادم یا این تیم بیشتر از 350 میلیون تومان است اما مبلغش را اعلام نمی‌كنم.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ جواد نکونام پس از پایان نشست خبری خود در باشگاه استقلال با دوربین‌های تلویزیونی به طور جداگانه صحبت کرد.

نکونام در مورد اینکه با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی می‌کند یا خیر، گفت: ‌انشاءالله اگر عمری باشد با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی می‌کنم.

وی در مورد اینکه پدرش تخفیف خوبی به استقلال داده یا نه،‌ عنوان کرد: پدرم همه چیز را همیشه به عهده خودم گذاشته است. او همیشه مرا راهنمایی می‌کرد و اگر نبود من اصلا فوتبالیست نمی‌شدم. او همیشه به من می‌گوید با دوستانی و بازیکنانی که می‌شناسی مشورت کن. کار بزرگ را استقلال انجام داد که 2 میلیون یورو را به باشگاه اوساسونا پرداخت نکرد. باشگاه استقلال اگر دوست داشته باشد مبلغ پرداختی را برای رضایتنامه اعلام می‌کند.

نکونام در مورد اینکه استقلال عنوان کرده 700 هزار یورو بابت این رضایتنامه پرداخت کرده، گفت: پس اگر اعلام کرده همان درست است.

نکونام در مورد اینکه مبلغ قرارداد شما 350 میلیون تومان است یا نه و هیچ کس باور نمی‌کند که نکونام با مبلغ سقف قرارداد به استقلال آمده باشد، گفت: نه رقم دستمزد من 350 میلیون تومان نیست من بیشتر از این پول گرفتم اما نمی‌توانم مبلغ قراردادم را بگویم و بگویم چقدر گرفته‌ام.

وی در مورد اینکه برخی از بازیکنان در فوتبال ایران بیش از یک میلیارد دستمزد گرفته‌اند،‌ گفت: اعلام کردن رقم قرارداد اشتباه است. باشگاه هر اندازه که صلاح بداند به بازیکن مورد نظرش پول می‌دهد اگر بازیکنی هم یک میلیارد تومان پول گرفته نوش جانش. حتی باید به برخی بازیکنان بیشتر از یک میلیارد هم بدهند زیرا شادی که تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان برای مردم می‌آورند را نمی‌توانیم با هیچ مبلغی بخریم اما هر بازیکنی یک قیمتی دارد.

وی در مورد اینکه قیمت نکونام یک میلیارد تومان است،‌ گفت: نمی‌دانم، قیمت گذاری کنید، اما مبلغ قراردادم رقمی بوده که من و باشگاه راضی بودیم.

نکونام در مورد اینکه کاپیتان استقلال خواهد شد یا نه، ‌گفت: کاپیتان این تیم بازیکنان بزرگی مانند جباری،‌ رحمتی، صادقی، برهانی و منتظری هستند،

وی در مورد اینکه بازیکنان استقلال گفته‌اند بازوبند را به تو تقدیم می‌کنند،‌گفت: این لطف بازیکنان استقلال است اما من برای بازوبند به استقلال نیامده‌ام. چندین سال با این بازیکنان در اردوی تیم ملی رفاقت داشتم و در نهایت سرمربی است که تصمیم می‌گیرد بازوبند را به چه کسی می‌دهد. سر تمرین می‌روم تا ببینم بازوبند را به من می‌دهند یا می‌گیرند.(با خنده)

وی ادامه داد: در تیم ملی هم کی‌روش تصمیم گرفت که من بازوبند را ببندم در حالی که علی کریمی بزرگتر از من است اما با علی کریمی حرف زدم و کریمی گفت بازوبند را ببند.

۱۳۹۱/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...