نسخه چاپی

استیلی: روی آسفالت هم گوام و تركمنستان را می‌بریم

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: روی چمن مصنوعی كه جای خود دارد روی آسفالت هم گوام و تركمنستان را می‌بریم.

به گزارش نما، حمید استیلی در گفت‌وگو با فارس، در مورد شرایط تیم ملوان گفت: در تعطیلات لیگ دو بازی تدارکاتی داشتیم و تلاش کردیم که بازیکنان را در وضعیت مسابقه نگه داریم تنها مشکل ملوان همچنان مشکلات مالی است که تمرکز را از بازیکنانمان گرفته است. با این حال بازیکنان ما الحق و الانصاف با تمام وجود تمرین می‌کنند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم روز جمعه مقابل سایپا نتیجه خوبی بگیریم و هواداران ملوان را خوشحال کنیم. امیدوارم مسئولان هم بیش از گذشته تلاش کنند تا مشکلات مالی ملوان حل شود.

سرمربی ملوان در مورد حضور پژمان بازغی در تمرین روز گذشته ملوان گفت: پژمان بازغی اهل گیلان است و من از او خواستم که در تمرین ما حاضر شود و به بازیکنان ما روحیه بدهد، او هم لطف کرد و همراه پدر بزرگوارش در تمرین ملوان حاضر شد.

وی در مورد بازی تیم ملی مقابل گوام گفت: برخی مواقع همه چیز دست به دست هم می‌دهد و توفیق اجباری می‌شود تا شرایط خوبی پیش بیاید. در تیم ملی هم صادر نشدن روادید برخی بازیکنان و مصدومیت تعدادی دیگر باعث شد که ترکیب تیم ملی تغییر کند و همه دیدند که این تیم ملی چقدر هم خوب بازی کرد. همانطور که قبلاً هم گفتم تیم ملی اکنون بازیکنان بسیار خوب زیادی دارد که با تفکرات کی‌روش می‌توانند شرایط خوبی را برای تیم ملی رقم بزنند. فراموش نکنیم که این بازیکنان حاصل لیگ برتر هستند و مسابقات لیگ ما باعث شد که چنین بازیکنان خوبی برای تیم ملی ساخته شوند.

استیلی تصریح کرد: ترکیب تیم ملی مقابل گوام آنقدر جوان بود که تیموریان و اشکان دژاگه بازیکنان با تجربه آن بودند. تیم ملی ما بازیکنان جوان و با پتانسیل بالایی دارد. تیم ملی ایران نه تنها روی چمن مصنوعی که روی آسفالت هم می‌تواند گوام و ترکمنستان را شکست بدهد. سطح فوتبال ما از نظر تکنیکی و تاکتیکی بسیار برتر از حریفان این گروه است. بازی اصلی ما با عمان است و در مرحله بعد بازی‌های مهم و سختی در پیش داریم. امیدوارم که با صعود به جام جهانی بتوانیم شرایط خوبی برای فوتبالمان فراهم کنیم.

استیلی افزود: قطعاً با توجه به جوانی تیم ملی بعد از جام جهانی 2018 روسیه بازیکنان لژیونر زیادی به فوتبال دنیا خواهیم داد که باعث اعتبار بیشتر فوتبال ما خواهد شد. تیم ملی بازیکن 18-19 ساله‌ای مثل سعید عزت‌اللهی دارد. بازیکنی مثل جهانبخش دارد. این بازیکنان می‌توانند به تیم ملی بسیار کمک کنند.

بازیکن اسبق تیم ملی در مورد اینکه کارلوس کی‌روش دوباره صحبت از جدایی از تیم ملی کرده است، گفت: به هر حال تعهد و قراردادی وجود دارد قطعاً یکسری مشکلات وجود دارد که چنین صحبت‌هایی به میان می‌آید اما همه چیز با تعامل قابل حل است. فدراسیون و سرمربی تیم ملی باید تعامل داشته باشند. با تعامل می‌توان خیلی از مشکلات را از پیش رو برداشت اما تعامل یک طرفه نمی‌شود و باید با وفاق و همدلی و همکاری دو طرف تعامل داشت.

استیلی با اشاره به سوابق کارلوس کی‌روش گفت: او زمانی که در منچستر یونایتد بود و الکس فرگوسن با خبرنگاران و رسانه‌های گروهی مشکل پیدا کرد توانست این مشکلات را برطرف کند و تعامل خوبی بین فرگوسن و رسانه‌ها ایجاد کند. قطعاً کی‌روش در ایران هم می‌تواند این تعامل را به وجود بیاورد.

سرمربی ملوان در مورد دروازه‌بانی پورغاز مدافع این تیم در تیم ملی گفت: بله بازیکنان ملوان دروازه‌بانان خوبی هستند مازیار زارع هم در دیدار با پرسپولیس در فصل گذشته یک پنالتی از پرسپولیس گرفت. پورغاز هم که در ترکمن والیبال بازی می‌کرده است در تیم ملی دروازه‌بانی کرد.

۱۳۹۴/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...