نسخه چاپی

فتح‌الله‌زاده:رویانیان نام آن باشگاه را اعلام كند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: متاسفم كه امكان حضور فرهاد مجیدی در استقلال فراهم نشد.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص منتفی شدن حضور فرهاد مجیدی در استقلال به دلیل شرط قلعه‌نویی مبنی بر کاپیتانی نکونام، اظهار داشت:‌ واقعا از این موضوع متاسف هستم چون دوست داشتم مجیدی به استقلال بیاید و شب گذشته به صورت تلفنی با او صحبت کردم. وقتی نظر سرمربی تیم را در خصوص کاپیتانی به او گفتم مجیدی اعلام کرد عذرخواهی می‌کند و نمی‌تواند به استقلال بیاید. مجیدی چند سال در این تیم بازی کرده و کاپیتان استقلال بوده و از طرف دیگر سرمربی تعیین‌کننده مسائل فنی و کاپیتان تیم است. متاسفم که نشد فرهاد مجیدی به استقلال بیاید و ما او را از دست دادیم اما دیگر نمی‌توان کاری انجام داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اعلام این موضوع که با نیامدن فرهاد مجیدی پرونده نقل و انتقالات این تیم بسته شد، گفت: در خصوص کاپیتانی هیچ صحبتی با نکونام نکرده بودم و او هم شرطی برای ما نگذاشته بود. نکونام کوچکترین صحبتی حداقل با من در مورد کاپیتانی انجام نداد.

وی در خصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه برخی از باشگاه‌ها برای 2 بازیکن 6 میلیارد تومان هزینه کرده‌اند، گفت: من هم اعتقاد دارم اگر کسی برای 2 بازیکن 6 میلیارد هزینه کرده باشد باید فاتحه آن فوتبال را خواند و بهتر است اگر آقای رویانیان می‌داند آن باشگاه چه کسانی را با این هزینه به خدمت گرفته اعلام و با این کار به فوتبال ایران خدمت کند. باید سریع‌تر این باشگاه را پیدا و با آنها برخورد کنیم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه چرا تمرینات استقلال قبل از افطار برگزار می‌شود، تصریح کرد: شما یک زمین تمرین پیدا کنید اگر ما به آنجا نرفتیم و تمرین نکردیم حرف شما درست است. دست روی هر جایی که گذاشتیم در اختیار باشگاه‌های دیگر بود. تمرینات را به ساعت افطار نزدیک کردیم و بازیکنانمان هم روزه می‌گیرند تا خدای نکرده مشکلی بوجود نیاید. به شدت به دنبال زمین تمرین هستم تا تمرینات را بعد از افطار برگزار کنیم.

وی در پایان در خصوص اینکه قرار است دیدار تیمش مقابل سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود، به فارس گفت: ما هر حرفی بزنیم دردسر می‌شود بنابراین تابع قانون هستیم و اگر آقایان صلاح می‌دانند، آنجا بازی می‌کنیم اما اگر آنها می‌توانند مشکل جمعیت و استادیوم 15 هزار نفری را که در آن بازی 40 هزار نفر می‌آیند را حل کنند ما مشکلی نداریم. مسئولیت آن بازی با من نیست. مسئولیت با آقایان است و هرکجا بگویند ما بازی می‌کنیم.

۱۳۹۱/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...