نسخه چاپی

بارش باران در خلخال وارد سومین روز خود شد

در حالی كه بارش باران در شهر خلخال وارد سومین روز خود شده است ، برف در گردنه الماس در محور خلخال - اسالم و دیگر محورهای كوهستانی استان اردبیل رانندگان را مجبور به استفاده از زنجیر چرخ برای گذر از این جاده ها كرده است.

به گزارش نما، ییس اداره هواشناسی خلخال روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : میزان بارش باران در دو روز گذشته به بیش از33 میلیمتر رسیده که این بارش با این حجم در این شهرستان کم سابقه است.
فرامرزفرض اله پوربا بیان اینکه بارش ها دراین موقع ازفصل سال درگذشته به صورت برف با حجم کم بوده است، افزود: در آبان ماه امسال بیش از92 میلیمترباران درشهرخلخال باریده است که درمقایسه با سال گذشته 300 درصد درصد افزایش نشان می دهد.
وی اظهارکرد: دمای هوای صبح امروزخلخال به 3 درجه کاهش یافت که نسبت به دیروز پنج درجه کاهش داشته است .
درحالی که بارش باران درشهرخلخال ادامه دارد بارش ها ازارتفاعات وگردنه های برف گیر شهرستان به صورت برف گزارش شده است .
علی نادری رییس اداره راه وشهرسازی خلخال ازبارش برف همراه با کولاک درگردنه الماس واقع درمحورخلخال به اسالم خبرداده وگفت: به علت یخ بندان سطح جاده ومحدودیت دید دراین گردنه استفاده اززنجیرچرخ واحتیاط کامل خودروهای عبوری توصیه می شود.
در این حال اداره کل هواشناسی استان اردبیل از بارش برف و باران در اکثر شهرستان های استان خبر داده و اعلام کرد که در محورهای کوهستانی الماس در خلخال ، صایین در شهرستان نیر و قره آغاج در محور پارس آباد مغان برف بر سطح جاده نشسته و در شهرهای سرعین ، نیر هم بارش ها به صورت برف گزارش شده است.

۱۳۹۴/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...