نسخه چاپی

هواداران پرسپولیس را ناامید نكنید

عکس خبري -هواداران پرسپوليس را نااميد نکنيد

رئیس كمیته فرهنگی و اجتماعی باشگاه پرسپولیس گفت: از فدراسیون فوتبال و كمیته استیناف خواهش می‌كنم هواداران پرسپولیس را در ماه بخشش ناامید نكنید.

دکتر اسماعیلی در گفت‌وگو بافارس درباره محرومیت هواداران پرسپولیس در بازی روز سه‌شنبه مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: با توجه به اینکه پرسپولیس با تلاش رویانیان با بازیکنانی خوب و مستعد بسته شده، هواداران دوست دارند در بازی خانگی بازیکنان محبوب خود را از نزدیک همراهی کنند. به همین دلیل به شدت پیگیر این هستیم تا مسئولان فدراسیون فوتبال آنها را شامل بخشش قرار دهد.

وی افزود: در حال حاضر در ایام ماه مبارک رمضان هستیم و پرسپولیس نیز در اولین بازی خانگی خود از حضور هواداران بر اثر اشتباه چند تماشاگر نما محروم است. از مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف درخواست می‌کنیم محرومیت هواداران ما را در ماه بخشش مورد عفو قرار دهند.

رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: قطعا هواداران ما نیز قدر این تصمیم فدراسیون و کمیته استیناف را می‌دانند و با شور و هیجان همیشگی روز سه‌شنبه به تشویق تیم خود خواهند پرداخت. از فدراسیون می‌خواهیم عاملی شود تا با حضور پرشور هواداران ما در ورزشگاه آزادی شاهد جلوه‌های زیبایی و فرهنگی در ورزش در ماه خدا باشیم.

اسماعیلی ادامه داد:‌ امیدواریم کمیته استیناف عیدی هواداران پرسپولیس را به آنها بدهد و روز سه‌شنبه بازی زیبای پرسپولیس و فجر سپاسی با حضور هواداران خونگرم پرسپولیس برگزار شود. از فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف بابت فرصتی که به باشگاه پرسپولیس داده شده کمال تشکر و قدردانی را داریم. امیدوار هستیم در بازی‌های آینده با کمک هواداران که سرمایه‌های فوتبال ما هستند و قطعا چند روز دیگر نیاز به آنها برای حمایت از تیم ملی ایران داریم، بستری آماده شود که در فضایی زیبا در ورزشگاه آزادی شب‌های رمضان را در محیطی ورزشی و شاد سپری کنیم.

۱۳۹۱/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...