نسخه چاپی

بازی‌های بوندس‌لیگا در موعد مقرر برگزار می‌شود

بر اساس اعلام رئیس سازمان لیگ فوتبال آلمان بازی‌های هفته پیش‌روی لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی این كشور طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، لغو بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتبال آلمان و هلند که قرار بود شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه HDI آره‌نا شهر هانوفر برگزار شود، شایعه لغو دیدارهای هفته پیش‌روی بوندس‌لیگا را بر سر زبان‌‌ها انداخت، اما امروز اعلام شد که روز و ساعت این بازی‌ها تغییر نخواهد کرد.

رینارد راوبال، رئیس سازمان لیگ فوتبال آلمان در گفت‌گو با خبرگزاری «DPA» آلمان گفت: بازی‌های آخر هفته بوندس‌لیگا طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار خواهند شد. لغو بازی دوستانه بین آلمان و هلند فوتبال را در این کشور تغییر داد. به هر حال روز نارحت‌کننده‌ای برای فوتبال بود.

وی افزود: حرفی برای گفتن در این زمینه ندارم ولی به تصمیم برای لغو این بازی احترام می‌گذارم و می‌دانم تصمیم‌گیری در این خصوص چقدر سخت بوده است. باید همیشه امنیت مردم در اولویت باشد.

قرار بود آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و دیگر مقامات ارشد آلمان و همچنین هلند به‌ نشانه اعلام همبستگی با قربانیان حادثه تروریستی جمعه‌شب پاریس این بازی را از نزدیک تماشا کنند. رئیس پلیس هانوفر گفته که مسئولان به این دلیل تصمیم به لغو بازی گرفتند چون آنها تهدیدی جدی مبنی بر بمب‌گذاری دریافت کرده بودند.

پیش از این بازی هم دیدار دوستانه شب گذشته (سه‌شنبه) بلژیک و اسپانیا که قرار بود در شهر بروکسل برگزار شود، در ساعات اولیه روز گذشته بنا به دلایل امنیتی لغو شده بود. در شهر لندن اما دیدار دوستانه انگلیس و فرانسه طبق برنامه برگزار شد و شاگردان روی هاجسون به برتری 2 بر صفر دست یافتند.

جمعه شب در حاشیه دیدار دوستانه فرانسه و آلمان در پاریس چند حمله تروریستی صورت گرفت که طی آن 129 نفر جان خود را از دست دادند و این موضوع دیدارهای فوتبال اروپا را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

۱۳۹۴/۸/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...