نسخه چاپی

شهادت یك ایرانی دیگر در جنگ سوریه

جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام كرده است برای كمك به ارتش و نیروهای مردمی سوریه در مبارزه با تروریست‌های تكفیری از جمله داعش، به سوریه مستشار نظامی اعزام می‌كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، پیکر این شهید مدافع حرم، روز پنج شنبه (28 آبان) در شهر فلاورجان استان اصفهان به خاک سپرده خواهد شد.

محمدرضا ابراهیمی یک ماه در حلب سوریه حضور داشت و گروه‌های تروریستی وی را به شهادت رساندند.

تاکنون چندین نفر از مدافعان حرم ایرانی در سوریه به دست گروه‌های تکفیری شهید شده‌اند.

پیشتر در تاریخ 16 مهر نیز سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و از مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حین انجام مأموریت مستشاری در حومه شهر حلب سوریه به شهادت رسید.

جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است برای کمک به ارتش و نیروهای مردمی سوریه در مبارزه با تروریست‌های تکفیری از جمله داعش، به سوریه مستشار نظامی اعزام می‌کند.

پیشتر سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ارتش سوریه از چند ماه پیش بازسازی خود را آغاز کرده و از ما هم تقاضای کمک‌های مستشاری عمیق‌تری کرده است، گفت: «ما هم مستشاران خود را در سوریه افزایش داده‌ایم.»

وی افزود: «افزایش تعداد نیروهای مستشاری ما موجب افزایش شهدای ما نیز شده؛ البته تعداد شهدای ما زیاد نبوده ولی نسبت به گذشته بیشتر شده است.»

۱۳۹۴/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...