نسخه چاپی

قطع پاهای دو جوان سوری، انتقام گروهك‌های مسلح در حلب

شهر حلب به هواداری از نظام سوریه شهره است. این شهر در روز سوم جولات تروریست‌ها در آن شاهد قتل دو جوانی بود كه پاهایشان قطع شده بود.

به گزارش فارس، شهر حلب،‌ امروز شاهد سومین روز فعالیت گروهک‌های مسلح بود هر چند که رسانه‌های سوریه از وارد آمدن ضربات سنگین ارتش بر این گروهک‌ها خبر می‌دهند.

در حالی که حلب و مردم آن به هواداری از نظام کشورشان شهره هستند، این شهر امروز شاهد اقدامات شکنجه‌وار گروه‌های مسلح علیه مردم بود به طوری که دو جوان پا قطع شده و کشته شده کشف شدند.

المجهر سوریه اعلام کرد: یک منبع سوری اعلام کرد که ساکنان منطقه الحمدانیه حلب صبح امروز جسد دو جوان 30 ساله را در یک خودرو یافتند که پاهایشان قطع شده بود.

بنا بر اعلام این منبع، این خودرو از نوع «هیوندا ورنا» با رنگ مشکلی، پلاک‌شده‌ی شهر حماه بود که جسد دو جوان در آن انداخته شده بود و آثار شکنجه روی بدن آنان نمایان بود.

به گفته ساکنان محلی بدن این دو جوان در معرض شکنجه شدید و مثله شدن قرار گرفته است و دو پای آنان قطع شده بود.

یکی از این جوانان شناسانیی شده و او از ساکنان محله صلاح‌الدین حلب است که در مغازه‌ای مربوط به فروش ابزار برقی فعالیت می‌کرد اما فرد دوم هنوز شناسایی نشده است.

خبرگزاری سانا ساعتی پیش گزارش کرد که یک منبع رسانه‌ای تاکید کرده است که با ضربات سنگین ارتش به گروه‌های مسلح در حلب و شمال آن تعدادی کشته و تعدادی بازداشت و تعداد زیادی نیز به سوی مرزهای ترکیه فراری شده‌اند.

المجهر افزود که در دو سه روز اخیر که فعالیت گروه‌های تروریستی شدت یافته است، این دست اقدامات گسترش یافته است.

۱۳۹۱/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...