نسخه چاپی

واشنگتن‌پست: "عبدالحمید"كشته شد

یك روزنامه آمریكایی به نقل از مقامات اطلاعاتی اعلام كرد كه طراح حملات پاریس كشته شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، یک روزنامه آمریکایی به نقل از مقامات اطلاعاتی اعلام کرد که "عبدالحمید اباعود" طراح حملات پاریس کشته شد.

از سوی دیگر دادستان فرانسه اعلام کرد که در جریان حمله به سان دونی یک گروه که درصدد انجام عملیات تروریستی دیگر بود، نابود شدند.

پلیس فرانسه اعلام کرد مغز متفکر حملات تروریستی جمعه‌شب به پاریس در عملیات امروز صبح نیروهای ویژه در منطقه سنت‌دونی در شمال پاریس به محاصره در آمده است.

منابع متعدد اعلام کرده‌اند که عملیات نیروهای امنیتی و انتظامی فرانسوی در منطقه سنت‌دونی در شمال پاریس پیش از طلوع آفتاب آغاز شد.

همچنین پلیس فرانسه در ادامه عملیات ضدتروریستی خود به کلیسایی در منطقه سنت‌دونی، در شمال پاریس یورش برد. این کلیسا نزدیک محلی قرار دارد که پلیس عملیاتی هفت‌ساعته را برای دستگیری مظنونان حملات تروریستی جمعه‌شب به پاریس اجرا کرد.

منابع خبری فرانسوی همچون فرانس24 نیز گزارش داده‌اند که «دست‌کم» 2 تن در عملیات امروز پلیس فرانسه در شمال پاریس کشته شده‌اند.

شبکه تلویزیونی آر.تی.ال. گزارش داد که کشف موبایلی در سطل آشغالی نزدیک سالن کنسرت باتکلان در پاریس، پلیس را به محل اختفای مظنونان به مشارکت در حملات پاریس در سنت‌دونی هدایت کرد.

سالن کنسرت باتکلان جایی بود که تروریست‌ها جمعه‌شب با گروگان‌گیری تماشاگران در آن، 89 تن از آن‌ها را به قتل رساندند.

۱۳۹۴/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...