نسخه چاپی

عابدینی خطاب به كفاشیان: مبارزه كنید!

گردهمایی پیشكسوتان پرسپولیس در حالی برگزار شد كه امیر عابدینی مدیر عامل پیشین این باشگاه و حسن غفوری فرد نماینده مجلس صحبت های جالبی در خصوص این باشگاه انجام دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عابدینی که در گردهمایی امروز شنبه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس سخن می گفت ضمن بیان این مطلب خطاب به علی کفاشیان گفت: من به شما باید خداقوت بگویم ولی امروز همه دغدغه دارند که شما کنار بروید اما من از شما خواهش می کنم کنار نروید و بایستید و مبارزه کنید. اگر حق است باید از آن دفاع کنید این را فوتبال به ما یاد می دهد.

مدیر عامل پیشین پرسپولیس ادامه داد: فوتبالی ها در زمین پیراهن همدیگر را پاره می کنند اما در نهایت آن را به یکدیگر هدیه می دهند این رسم فوتبال است رقابت در کنار رفاقت.

عابدینی از مدیر آینده فدراسیون فوتبال خواست توجه ویژه ای به پرورش نسلی داشته باشد که جانشین بزرگان امروز پرسپولیس و فوتبال ایران است و در پایان گفت: عشق، عشق و عشق. عشق به رفتار حسنه، عشق به فوتبال و عشق به پرسپولیس.

حسن غفوری فرد نیز پس از حضور در محل سخنرانی با تشکر از علی پروین که این گردهمایی را بوجود آورده است گفت: وقتی دوستان همفکر دور هم جمع می شوند آسمان ها هم حسرت آن را می خورند.

نماینده تهران در مجلس ادامه داد: من به عنوان یک فرد مطلع می گویم پرسپولیسی ها قدرت و تاثیرگذاری بسیاری نه در فوتبال بلکه در همه مسائل کشور دارند. آن زمان وقتی گزارشی به هیئت دولت می رسید اگر پرسپولیس باخته بود اقتصاد و بازار کشور دچار رکود می شد و پس از پیروزی این تیم بازار و اقتصاد تکان می خورد.

غفوری فرد با اشاره به دو انتخاب مهم پیش رو برای فوتبال و کشور در خصوص انتخابات مجلس اظهار داشت: شما پرسپولیسی ها می توانید در انتخابات هم نقش تاثیرگذاری داشته باشید زیرا علاقه مندان شما با پیروی از تجربه و دانش‌تان به افراد اصلح رای داده و اینگونه در اقتصاد، سیاست و آینده کشور تاثیرگذارخواهید بود.

وی در پایان با بیان اینکه وقتی تیم های ایرانی پرچم ایران را به اهتزار در می آورند تحول بزرگی ایجاد می شود گفت: امیدوارم کمیته پیشکسوتان و تالار افتخارات باشگاه به زودی تشکیل شود زیرا پرسپولیس که تیمی محبوب و تاثیرگذار است نه تنها در ورزش بلکه می تواند در اخلاق احترام به پیشکسوت و تربیت جوان های آینده تاثیرگذار باشد.

۱۳۹۰/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...