نسخه چاپی

جزئیات غافلگیری ۲۲ دزد حرفه‌ای

با هماهنگی قضایی و شناسایی خانه‌های مجردی افراد كه پاتوق دزدان خرد بوده، بامداد روز دوشنبه گذشته عملیات ضربتی پلیس آغاز شد و تیم‌های عملیاتی با ورود به خانه این دزدان، 22 دزد را شناسایی و دستگیر كردند.

به گزارش نما به نقل از ایران، اقدام ضربتی پلیس آگاهی مازندران برای شکار این گروه از دزدان به دنبال اجرای طرح ویژه مقابله با دزدان انجام گرفت. در حالی که مدت‌ها کار اطلاعاتی و نامحسوس از سوی کارآگاهان آگاهی مازندران برای شناسایی مخفیگاه این دزدان انجام شده بود، ‌سرانجام عملیات همزمان پلیس در نیمه شب پاییزی سارقان را شوک زده کرد.

سرهنگ «احمدرضا رستمی» رئیس پلیس آگاهی مازندران با اعلام دستگیری 22 دزد حرفه‌ای در این طرح افزود: در راستای مقابله با دزدان خرد در سطح استان مازندران، پس از چند روز کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و شناسایی مخفیگاه دزدان در مناطق آلوده و جرم خیز، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

با هماهنگی قضایی و شناسایی خانه‌های مجردی افراد که پاتوق دزدان خرد بوده، بامداد روز دوشنبه گذشته عملیات ضربتی پلیس آغاز شد و تیم‌های عملیاتی با ورود به خانه این دزدان، 22 دزد را شناسایی و دستگیر کردند.

در این طرح یک خودرو به همراه 4 موتورسیکلت سرقتی و مقادیر زیادی اموال سرقتی شامل لوازم خانگی و الکترونیکی، سکه‌های طلا و چک پول کشف و ضبط شد.

۱۳۹۴/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...