نسخه چاپی

قلعه نویی: جواب رویانیان را من نباید بدهم

قلعه نویی گفت: نكونام از نظر فنی، اخلاقی بازیكن بزرگی است اما همه آنهایی كه به استقلال آمده‌اند شاه ماهی هستند و شاه ماهی ما استقلال و مردم هستند.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در پایان تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر نکونام هم به تیم ما اضافه شد و تیم ما اکنون با 21 بازیکن کامل شد.

قلعه‌نویی در مورد علت منتفی شدن حضور مجیدی در استقلال گفت: من و فتح‌الله‌زاده صحبت کردیم و قرار شد مجیدی بیاید اما دیروز به من تلفن زدند و گفتند مجیدی گفته بحث کاپیتانی چه می‌شود. همه ما باید در چارچوب حرکت کنیم قلعه‌نویی در چارچوب مدیریت است، مدیریت در چارچوب هیئت مدیره و هیئت مدیره در چارچوب مجمع. جایی که چارچوب نباشد کار درست انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: مصاحبه مهدوی‌کیا را ببینید او از نظر اخلاقی، رفتاری و فنی بازیکن خوبی است اما می‌گوید به نیمکت‌نشینی در پرسپولیس افتخار می‌کنم. در حالی که مجیدی پیغام داد من باید کاپیتان باشم اما من گفتم مجیدی باید در چارچوبی که من تعیین می‌کنم قرار بگیرد و به خاطر فتح‌الله‌زاده و مردم قبول کردم به استقلال بیاید اما اولویت مجیدی کاپیتانی بود و در چارچوبی که من برایش تعیین کردم او قبول نکرد که کار کند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه در صورت حضور مجیدی در استقلال او کاپیتان می‌شد یا نکونام، گفت: هنوز به این مسئله نرسیده‌ایم که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه از نکونام به عنوان شاه‌ماهی یاد می‌شود، گفت: نکونام از نظر فنی، اخلاقی بازیکن بزرگی است اما همه آنهایی که به استقلال آمده‌اند شاه ماهی هستند و شاه ماهی ما استقلال و مردم هستند.

وی در مورد اینکه فتح‌الله‌زاده قلعه‌نویی را رئیس شاه ماهی‌ها نامیده گفت: او به من محبت داشته من کمترین نقش را در استقلال دارم، همکارانم، خود فتح‌الله‌زاده، امیری، لیدرها، آقای کامرانی همه زحمت کشیدند شاه ماهی ما هم استقلال و مردم هستند.

سرمربی تیم استقلال در مورد اینکه رویانیان گفته یک تیم 6 میلیارد تومان برای جذب دو بازیکن هزینه کرده، گفت: رویانیان از دوستان من است اما او مدیرعامل است و جواب مدیرعامل را باید فتح‌الله‌زاده بدهد و من در کار دیگران ورود نمی‌کنم. از نظر اخلاقی هم درست نیست باید یاد بگیریم فقط در مورد تیم خودمان حرف بزنیم اما من به مردم قول می‌دهم که چنین ارقامی درست نیست. ما برای حضور در آسیا و لیگ برتر تیم خوبی بستیم. 5 هفته است که تمرین کرده‌ایم یک مسابقه از لیگ برتر را هم انجام دادیم بدون اینکه بازیکنان یک ریال پول بگیرند در کجای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد اگر سراغ دارید بگویید و از من جایزه بگیرید. بازیکنان به اعتقاد و احترام به مردم بازی کردند و فتح‌الله‌زاده هم قول داده قبل از بازی با سایپا به بازیکنان پول بدهد.

وی در مورد دروازه‌بانان استقلال گفت:‌ دو دروازه‌بان خوب و جوان و آینده‌دار‌ داریم و یک دروازه‌بان استرالیایی هم جذب کردیم.

قلعه‌نویی در مورد تمرین‌های انفرادی مجتبی جباری گفت: جباری در تمرینات بدنسازی و آمادگی همراه ما نبود و از نظر جسمانی ضعیف‌تر از سایرین است و با صحبت‌هایی که خود جباری با من کرد گفت فکر می‌کنم از بازی سوم بتواند به ما کمک کند اکنون نیز زیر نظر دکتر حاج‌ قاسم تمرین می‌کند و پس از تأیید پزشکی و بدنسازی از او استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد دیدار هفته دوم استقلال با سایپا در چهارشنبه‌ شب گفت: نسبت به آلومینیوم هرمزگان شناخت بیشتری از سایپا داریم بازی سایپا و تراکتورسازی به همراه بیانی و رجبی آنالیز کردیم و گروه آنالیز اطلاعات لازم را به ما داده است و ما هم اطلاعات تصویری را به دست آورده‌ایم. در بازی با سایپا راحت‌تر بازی می‌کنیم نتیجه هم دست خداست اما قول می‌دهم با تمام وجود بازی کنیم.

وی درمورد تغییرات احتمالی استقلال در هفته دوم لیگ برتر گفت:‌ تیم ما دو بخش بود یک بخش بازیکنانی که از ابتدا با ما بودند و پنج شش نفر آنها جدید بودند و هنوز هماهنگ نشده بودند اما ما بازی به بازی بهتر خواهیم شد و از هفته چهار و پنجم به شرایط بهتری می‌رسیم.

۱۳۹۱/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...