نسخه چاپی

سیلاب مسجد سلیمان مادر و فرزند را برد!

فرماندار مسجدسلیمان از مفقود شدن یك مادر و دختر در اثر آبگرفتگی شدید جاده در بخش «عنبل» این شهرستان خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: فرماندار مسجدسلیمان از مفقود شدن یک مادر و دختر در اثر آبگرفتگی شدید جاده در بخش «عنبل» این شهرستان خبر داد.

علیرضا گروئی اظهار کرد: بر اثر بارندگی شدید امروز و آبگرفتگی جاده روستای «پرنوشته» در بخش عنبل، یک خودرو با پنج سرنشین در سیلاب غرق شد.

وی افزود: از سرنشینان این خودرو که همگی اعضای یک خانواده بودند، سه نفر نجات یافتند اما مادر و دختر شش ساله اش هنوز مفقود هستند.

گروئی اضافه کرد: این خانواده اهل اندیمشک و نا آشنا به منطقه بوده و از مسجدسلیمان عازم لالی بودند که دچار این حادثه شدند.

وی میزان بارش امروز را در مسجدسلیمان 46 میلیمتر عنوان کرد و گفت: آبگرفتگی در سطح شهر مسجدسلیمان نیز به وجود آمد اما با توجه به اطلاعیه هواشناسی و آمادگی نیروهای خدماتی این مشکل اکنون مرتفع شده است.

بر اساس این گزارش نخستین باران های پاییزی در خوزستان با آبگرفتگی معابر همراه بود.
بارندگی و توفان ششم تا 10 آبان امسال حدود یک هزار و 105میلیارد ریال به بخش های مختلف این استان خسارت وارد کرد.

باران و توفان که با رعد و برق شدید همراه بود، از 25 مهر امسال باعث مرگ چهار نفر در دزفول، اندیمشک، باغملک و بهبهان بر اثر صاعقه و یک نفر در گتوند به دلیل برق گرفتگی شد.

نخستین باران پاییزی همچنین برای سومین سال متوالی باعث بروز تنگی نفس در بیش از 24 هزار نفر شد این در حالیست که برای این موضوع شرایط بحران اعلام نشد.

مسجد سلیمان در 120 کیلومتری شمال شرقی اهواز واقع شده است.

۱۳۹۴/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...