نسخه چاپی

احتمال مرگ مقام اسرائیلی در انفجار بلغارستان

روز پنج‌شنبه شبكه تلویزیونی اتریش در خبری كه خیلی زود از خروجی آن حذف شد از كشته شدن رئیس شاباك خبر داده بود اما این شبكه اشاره‌ای به مكان این حادثه نكرد، به نظر می‌رسد كه مرگ وی در همان اتوبوسی بوده كه در بلغارستان هدف قرار گرفته است.

به گزارش مشرق ایران آباد، انفجار اتوبوس گردشگران اسرائيلي در بلغارستان سوالات بسياري را در مورد دلايل و اهداف آن مطرح كرده است كه تاكنون هيچ‌كدام از رسانه‌هاي اسرائيلي و مقامات اين رژيم به آن پاسخ نگفته‌اند.

در حالي كه منطقه خاورميانه به شدت ملتهب است و مانند بشكه‌اي باروت عمل مي‌كند، همزماني انفجارهاي دمشق و بلغارستان سوالاتي را در اين مورد مطرح كرده است كه چرا بايد ميان اين همه گردشگر اسرائيلي كه سالانه در مناطق مختلف جهان به سادگي قابل دسترس هستند، در كشور كوچك بلغارستان به يك اتوبوس گردشگران حمله شود؟

اين سوال از آن رو مهم ارزيابي مي‌شود كه چه عنصر ارزشمندي در اين اتوبوس حاضر بوده كه طرفي خاص را وادار به بمب‌گذاري و يا آنگونه كه مقامات بلغاري مي‌گويند فردي با حمله‌اي انتحاري اين اتوبوس را منفجر كند.

نوع رفتار صهيونيست ها حکايت از آن دارد که اين اتوبوس حامل فردي مهم بوده كه براي تعطيلات تابستاني راهي كشور بلغارستان شده و به همراه خانواده خود و در قالب يك تور سياحتي به اين كشور مسافرت كرده است.

منابع آگاه مي‌گويند فردي كه به احتمال زياد در اين بمب‌گذاري كشته شده كسي نيست جز يورام كوهن رئيس سازمان اطلاعات داخلي رژيم صهيونيستي موسوم به شاباك كه از زمان وقوع اين انفجار خبري هم از وي منتشر نشده است.

روز پنج‌شنبه شبكه تلويزيوني اتريش در خبري كه خيلي زود از خروجي آن حذف شد از كشته شدن رئيس شاباك خبر داده بود اما اين شبكه اشاره‌اي به مكان اين حادثه نكرد، به نظر مي‌رسد كه مرگ وي در همان اتوبوسي بوده كه در بلغارستان هدف قرار گرفته است.

در اين ميان برخي از منابع هم مي‌گويند اتوبوس به وسيله يك فرد انتحاري منفجر نشده، بلكه نوع انفجار حاكي از آن است كه اين اتوبوس پيش از آن بمب‌گذاري شده است. گفته مي‌شود كه يكي از مسايلي كه اين برآورد را زير سوال مي‌برد، كشته شدن اين مقام صهيونيستي است كه باعث شده اين گمانه‌زني افزايش پيدا كند كه عامل انتحاري را به وي نزديك و سپس خود را منفجر كرده است.

اين خبر البته توسط سران صهيونيستي تاييد نشد و عصبانيت زياد آنها پس از اين انفجار و گرفتن انگشت اتهام به سمت حزب‌الله و ايران نيز ناشي از سردرگمي بسيار زياد آنها بوده است چرا كه براي فردي در حد و اندازه يورام كوهن بايد مسايل امنيتي را رعايت كرد جز اينكه وي خواسته باشد به صورت كاملاً ناشناس اقدام به مسافرت كرده باشد.

۱۳۹۱/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...