نسخه چاپی

نماینده كنگره: اوباما در مبارزه با تروریسم كارشكنی نكند

عضو جمهوری‌خواه كنگره آمریكا تاكید كرد كه واشنگتن نباید در مسیر تلاش‌های روسیه در مبارزه با تروریسم در سوریه، كارشكنی كند.

به گزارش نما به نقل از العالم، "دانا روراباچر" خاطرنشان کرد: تروریست ها تصور می کنند کشتن مردم کار خوبی است و آمریکا که همکاری با روسیه علیه تروریست ها را نپذیرفته، نباید در مقابل تلاش روسها در سوریه مانع تراشی کند.
وی گفت: من تصور نمی کنم که مردم باید در همه امور هماهنگ با یکدیگر عمل کنند و به همین دلیل نباید در راه تلاش روسیه در از بین بردن تروریست ها مانع ایجاد کرد. تروریست هایی که می خواهند مردم را در غرب به قتل برسانند.
روسیه در 30 سپتامبر گذشته بنا به درخواست رسمی دولت سوریه عملیات هوایی خود علیه مواضع داعش و جبهه النصره در این کشور را آغاز کرد و در این راستا از پایگاه هوایی حمیمیم در نزدیکی لاذقیه استفاده می کند.
بیش از 50 جنگنده روسیه از جمله بمب افکن "سوخو – 34 " و "سو-24أم" و جنگنده های سو – 25 و سو – 30 و بالگردهای می – 8 و می - 24 در این عملیات هوایی مشارکت دارند. همچنین بمب افکن های استراتژیک به مجموعه هوایی روسیه ملحق شده اند.
این در حالی است که مسکو به دنبال سرنگون شدن یک هواپیمای مسافربری روسیه در صحرای سینا مصر توسط داعش به عملیات خود علیه تروریست ها در سوریه شدت بیشتری بخشیده است.
روسیه همچنین مجموعه ای از کشتی های نظامی خود را در دریای خزر در این عملیات مشارکت داد و در دو نوبت با 30 موشک بالدار بسیار دقیق از نوع کالیبر مواضع تروریست ها را در سوریه هدف قرار داد. این اقدام باعث شد تا موجی از ترس و وحشت در میان تروریست ها ایجاد شده و آنها پا به فرار بگذارند.
خبرهای رسیده حاکی است روسیه در عملیات اخیر زیردریایی ها و کشتی های خود در دریای مدیترانه را نیز مشارکت داده است.

۱۳۹۴/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...