نسخه چاپی

یك میلیون و 400 هزار زائر اربعین منتظر صدور روادید

رئیس سازمان حج و زیارت كشور گفت:بیش از یك میلیون 400 زائر اربعین منتظر صدور رواید از سوی كشور عراق هستند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، سعید اوحدی پنجشنبه در حاشیه سفر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به منطقه آزاد اروند و بازدید وی از زیرساخت های مرز شلمچه برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی گفت:بسیاری از متقاضیان صدور روادید تاکنون در سامانه 'سماح' نامنویسی نکرده اند.
اوحدی تصریح کرد:بر اساس آخرین آمار، بیش از یک میلیون و 200 هزار متقاضی صدور روادید در سامانه 'سماح' ثبت نام کرده اند که تاکنون تنها برای 400 هزار متقاضی، روادید صادر شده است.
وی از ثبت نام زائران اربعین حسینی در دو هزار و 200 دفتر زیارتی در سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت:متقاضیانی نیز که تقاضای صدور روادید را داشته ولی در سامانه سماح نامنویسی نکرده اند نیز می توانند امور ثبت نام خود را از طریق دفاتر زیارتی پیگیری کنند.
رئیس سازمان حج م زیارت کشور گفت:سرعت صدور ویزا در 11 شهر و چهار کنسولگری عراق متناسب با تعداد درخواست ها نیست، ولی با رایزنی صورت گرفته و بر اساس قول مسئولان عراقی، روند صدور روادید از هفته آینده سرعت بیشتری می گیرد.
رئیس سازمان حج و زیارت کشور از زائران اربعین خواست، قبل از سفر به مرزهای کشور برای حضور در آیین اربعین، نسبت به دریافت روادید و گذرنامه در شهرهای خود اقدام کنند.
ه گزارش ایرنا عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه همراه با سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان و جمعی از مسئولان کشوری به منظور بازدید از زیرساخت های مرز شلمچه در پذیرایی از زائران اربعین، روز پنجشنبه به منطقه آزاد اروند سفر کرد.

۱۳۹۴/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...