نسخه چاپی

26 هزار بی خانمان در لوس آنجلس آمریكا

درپی افزایش 12 درصدی بر شمار افراد بی خانمان در 2 سال گذشته و كمبود پناهگاه و نوانخانه ها ، شورای شهر لوس آنجلس شرایط جاری را بحران بی خانمان ها توصیف كرد كه این شهر تا مدت ها قادر به حل آن نخواهد بود.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، آمار جدید کمیته 'فقر و بی خانمانی' ایالت کالیفرنیا نشان می دهد که تنها در 2 سال گذشته 12 در صد بر شمار افراد بی خانمان در شهر لوس آنجلس این ایالت افزوده شده وشمارافرادی را که درحال حاضر در خیابان ها، پارکینگ ها و درون خودروهای فرسوده و اماکن متروکه شب را به روز می رسانند به 26 هزار نفر رسیده است.
شکایات رو به افزایش ساکنان شهر لوس آنجلس در مورد دردسرها و مشکلاتی که این افراد در محله های آن ها بوجود آورده اند مسئولان شورای شهر لوس انجلس را وادار به برگزاری نشستی اضطراری بمنظور تصمیم گیری در مورد آنچه این شورا 'بحران بی خانمانی' خوانده، کرد.
خوزه هویزار رییس شورای شهر لوس انجلس که ریاست کمیته 'فقر و بی خانمانی' را نیز بعهده دارد این بحران را در 60 سال گذشته بی سابقه توصیف کرده و گفته است که گرچه مسئولان شهرداری تلاش هایی را برای برخورد با این بحران شروع کرده اند اما تا حل کامل آن راه درازی در پیش است.
در نشست اضطراری روز گذشته مسئولان شورای شهر لوس آنجلس تصمیم گرفتند تا طبق یک طرح فوریتی افراد بی خانمان این شهر را حداکثر تا پایان ماه مارس آینده بطور موقت در برخی ساختمان ها و پارکینگ های این شهر اسکان بدهند.
بر همین اساس مسئولان شورای شهر لوس انجلس در نظر دارند به منظور بحث درباره یک بودجه اضطراری 100 میلیون دلاری برای برخورد با این بحران نشستی را در ژانویه سال آینده برگزار کنند.

۱۳۹۴/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...