نسخه چاپی

تجمع اعتراضی مردم قرچك به حضور سران فتنه

مردم مومن و شهیدپرور شهرستان قرچك در اعتراض به حضور سران فتنه در این شهرستان تجمع كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، حضور دو نفر از سران فتنه در نشست اصلاح‌طلبان شهرستان قرچک که بعدازظهر پنجشنبه برگزار شد، سبب رنجش خاطر مردم مومن و شهید‌پرور این شهرستان شد.

مردم شهرستان قرچک با تجمع ‌خود و بدون هیچ‌گونه درگیری اعتراض خود را به حضور این فتنه‌گران در نشست اعلام داشتند.

حجت‌الاسلام سید یاسر موسوی در تجمع مردمی «امام حسن(ع) پرچم‌دار مبارزه با فتنه» که به‌صورت خودجوش صورت گرفته بود، اظهار داشت: خداوند متعال چندین نعمت را به انسان ارزانی داده ‌که بعد از این‌که این نعمت‌ها را از دست داد قدر آن‌ها را می‌داند که می‌توان از میان این نعمت‌ها به سلامتی، پدر و مادر، جوانی و امنیت اشاره کرد.

این فعال سیاسی با اشاره به شرایط امروز جهان گفت: ما نگاهی اجمالی به وضعیت امنیت و آرامش در کشورهای جهان به‌ویژه کشورهای همسایه مانند سوریه و ... به‌وضوح قدر نعمت امنیت را درک می‌کنیم.

وی با اشاره به نعمت عزاداری حسینی و دین مبین اسلام عنوان کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی شاهد هستیم که توطئه‌های مختلفی که دشمنان علیه ایران اسلامی برنامه‌ریزی کردند به برکت عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) این توطئه‌ها و فتنه‌ها نقش بر آب شد.

‌موسوی با بیان این‌که ملت غیور ایران اسلامی با الگوگیری از مقاومت و ایستادگی حضرت سیدالشهداء (ع) در هشت سال دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند، گفت: امروز دشمن تمام توان خود را به کار گرفته که این روحیه استقامت و ایستادگی را از ملت ایران بگیرد.

وی خطاب به پیاده نظام‌های آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی گفت: همان‌گونه که امام و مقتدای ما، امام خامنه‌ای فرمودند «من دیپلمات نیستم و انقلابی هستم» ما نیز امروز اعلام می‌کنیم ما دیپلمات نیستیم و تا آخرین قطره خون خود پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.

وی با تاکید بر این‌که مردم مومن و شهید پرور شهرستان قرچک با هیچ جناحی مشکل ندارند، عنوان کرد: اما مردم همیشه در صحنه شهرستان قرچک هرگز اجازه نمی‌دهند شهرستانی که برگ‌های زرینی در طول تاریخ انقلاب از خود ثبت کرده ‌محل حضور فتنه‌گران و حامیان فتنه باشد.

‌موسوی گفت: افرادی که در دوران فتنه 88 دست به دست دشمنان نظام داده و برای ضربه زدن به انقلاب با دشمن همکاری می‌کردند امروز مظلوم‌نمایی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: امروز اعلام می‌کنیم که ما با برگزاری نشست و صدور بیانیه توسط اصلاحات مخالفتی نداریم اما هرگز اجازه نخواهیم داد فتنه‌گر و حامیان فتنه در شهرستان قرچک حضور پیدا کنند.

این فعال سیاسی با تاکید بر این‌که فریادهای ما فریادهای ابوذر، عمار، شهید کامرانی و دیگر شهدای والامقام شهرستان قرچک است، گفت: بر همین اساس یکصدا و کوبنده فریاد «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهیم.

وی با بیان این‌که ما بنا به اعترافات صریح مسئولان آمریکایی مبنی بر تمام تلاش آن‌ها در فتنه 88 برای براندازی نظام، این فتنه را فتنه آمریکایی می‌دانیم، خاطرنشان کرد: به همین دلیل ما اجازه نخواهیم داد کسی که سابقه فتنه‌گری و حمایت از فتنه را داشته در شهرستان قرچک حضور پیدا کند.

۱۳۹۴/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...