نسخه چاپی

خودروی بازیكنان تیم ملی كبدی واژگون شد +عكس

عکس خبري -خودروي بازيکنان تيم ملي کبدي واژگون شد +عکس

خودروی بازیكنان ملی پوش و گلستانی تیم كبدی سیستان و بلوچستان در راه بازگشت به گرگان واژگون شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، ابوالفضل مقصودلو، اسماعیل مقصودلو، حسین مازندرانی، میثم قجر و هادی حاجیلری، بازیکنان ملی پوش و گلستانی تیم دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان که برای شرکت در دور رفت لیگ برتر کبدی مردان در زاهدان، با خودروی شخصی به این شهر سفر کرده بودند، صبح جمعه در راه بازگشت به گرگان دچار حادثه شدند.

خودروی زانتیا بازیکنان گلستانی تیم ملی کبدی، ساعت ۶ صبح جمعه در فاصله ۴۰ کیلومتر مانده به شاهرود واژگون شد، اما خوشبختانه حادثه دیدگان دچار آسیب جدی نشدند.

ابوالفضل مقصودلو بازیکن ملی پوش و گلستانی تیم کبدی دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این حادثه گفت: در راه بازگشت از زاهدان و ۴۰ کیلومتری شاهرود بودیم، هوا بارانی و زمین لغزنده بود که ناگهان خودرو از جاده خارج و سپس واژگون شد.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه به خیر گذشت و فقط میثم قجر پس از برخورد با سقف ماشین دچار شکستگی از ناحیه سر شده و بقیه ما آسیب آنچنانی ندیده ایم.





مقصودلو تصریح کرد: تمامی پنج نفر سرنشینان خودرو، کمربند ایمنی را بسته بودیم و اگر کمربند نمی بستیم، اتفاق ناگواری رخ می داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان تیم کبدی سیستان و بلوچستان، تدارک سفر با هواپیما را برای شما ندیده بودند، گفت: هماهنگی هایی انجام شد که مسئولان این تیم هزینه های سفر هوایی را به ما پرداخت کنند و ما ترجیح دادیم با خودروی شخصی به زاهدان برویم.

گفتنی است؛ دور رفت رقابت های لیگ برتر کبدی مردان، ۲۵ تا ۲۸ آبان به میزبانی زاهدان برگزار شد که تیم های رعدپدافندهوایی تهران، دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان، استقلال ساری، دلند گلستان، اندیمشک و دولت آباد اصفهان در مکان های اول تا ششم قرار گرفتند.

۱۳۹۴/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...