نسخه چاپی

تیم ملی با باشگاه ها تعامل ندارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: متاسفانه تیم ملی فوتبال با باشگاه های لیگ برتری تعاملی ندارد.

به گزارش نما به نقل از مهر، پرویز مظلومی شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش در جمع خبرنگاران اظهار كرد: این پیروزی را به روح برادرم غلامحسین تقدیم می كنم كه برای این فوتبال زحمت زیادی كشید.

وی افزود: از بازیكنانم نیز بایت بازی خوبی كه از خود به نمایش گذاشتند تشكر می كنم ضمن اینكه باید به فولاد هم تبریك گفت كه برخلاف جایگاهی كه هم اكنون در جدول رده بندی لیگ برتر دارد، پا به پای ما در این مسابقه، بازی كرد.

مظلومی عنوان كرد: به نظر من، فولاد با بازی خوبی كه امروز به نمایش گذاشت، شایسته جایگاه فعلی خود در جدول رده بندی نیست و امیدوارم این تیم به زودی به جایگاه واقعی خود دست پیدا كند.

سرمربی استقلال تهران با انتقاد از عملكرد تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: امروز ملی پوشان ما بازی نكردند چرا كه تازه روز گذشته وارد تهران شدند و من نمی توانستم این بازیكنان كه در تمرینات ما حضور نداشتند را به بازی بگیریم.

مظلومی عنوان كرد: ملی پوشان روز گذشته وارد تهران شدند و فدراسیون فوتبال باید بازی ما را چند روز عقب می انداخت تا ما بتوانیم از وجود بازیكنان ملی پوش خود استفاده كنیم.

وی ادامه داد: این امر نشان می دهد، تعاملی بین تیم ملی و باشگاه ها وجود ندارد. باید شرایط به گونه ای باشد كه بازیكنان همانگونه كه در اختیار تیم ملی قرار می گیرند، برای باشگاه های خود هم در بازی های لیگ موثر واقع شوند و بازی كنند.

مظلومی از هواداران استقلال تهران كه در این بازی آنها را تنها نگذاشتند و با حمایت خود تیم را به پیروزی رساندند تشكر كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران از ساعت ۱۶:۲۰ امروز جمعه در چارچوب هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم استقلال با حساب ۲ بر صفر میزبان خود را شکست داد تا به ۳ امتیاز ارزشمند خارج از خانه دست یابد و بار دیگر صدرنشین شود. جابر انصاری (۵۷) و پرو پئیچ (۸۸) زننده گل‌های استقلال در این بازی بودند.

۱۳۹۴/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...