نسخه چاپی

نسخه جدید آفیس رونمایی شد

عکس خبري -نسخه جديد آفيس رونمايي شد

شركت نرم افزاری مایكروسافت هفته گذشته از نسخه جدید برنامه مایكروسافت آفیس خود با ویژگی لمسی رونمایی كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، برنامه آفيس مايكروسافت كه بيش از يك ميليارد كاربر در سراسر جهان دارد و در 90 درصد رايانه‌ها نصب شده است، سالانه 15 ميليارد سود براي اين شركت به همراه مي‌آورد.
استيو بالمر مدير اجرايي مايكروسافت طي يك نشست خبري در سانفرانسيسكو نسخه جديد اين برنامه با عنوان Office 2013 را كه انتظار نمي‌رود پيش از سال آتي ميلادي عرضه شود، رونمايي كرد.

براساس اظهارات مدير اجرايي مايكروسافت اين نرم افزار نسل جديدي است كه برخي از ويژگهاي نسخه‌هاي قبلي را دربرگرفته اما از زيبايي برخوردار است كه در ويندوز 8 و ويندوز تلفنهاي هوشمند ارائه كرده‌ايم و همانقدر كه دانشجويان، خانواده‌هاي پرمشغله و ساير كاربران مي‌توانند از آن استفاه كنند، كارآيي اين نرم افزار در بخش اداري نيز جالب توجه است.

نرم افزار آفيس 2013 با برنامه‌هاي متنوعي چون Word، Outlook، Excel، OneNote و PowerPoint به نوعي تغيير كرده كه بتوان از همه آنها در ميانجيهاي لمسي استفاده كرد، ويژگي كه مورد استفاده كاربران برنامه آفيس در تلفنهاي هوشمند و تبلتها قرار دارد.

بيش از نيمي از كاربران اكنون هر سه دستگاه (تلفنهاي هوشمند، تبلت و رايانه) يا حتي دستگاه‌هاي بيشتري را در اختيار دارند و 60 درصد آنها اظهار مي‌دارند كه از همين دستگاه‌ها در زندگي حرفه‌اي و شخصي خود استفاده مي‌كنند.

در اين نسخه جديد برنامه OneNote با طراحي كاملا متفاوت ارائه شده تا از ميانجي لمسي پشتيباني كند، به طور كلي طراحي‌هاي متنوعي در اين برنامه‌هاي اجرايي صورت گرفته تا كاركرد كلي برنامه‌ها را بهبود بخشند و عملكرد آنها با تبلت و رايانه سازگار كنند.

براي مثال درحال حاضر برنامه Word از قابليت ويرايش فايلها PDF برخوردار است. به اين برنامه قابليت " حالت خوانش" افزوده شده تا كاربر بتواند برخي از متنها را در تبلت خود صرفا بخواهند.
تغييراتي در برنامه Outlook و همچنين برنامه PowerPoint عملكرد اين برنامه‌ها را براي استفاده در سال 2013 ارتقا داده است.

براساس اظهارات سارا روتمان از تحليلگران نرم افزار، اين نرم افزار ممكن است با فروش خوبي رو به رو شود چرا كه كارآراييهاي جديد دارند، ما همواره اين امكان وجود دارد كه برخي محصولات در اوج موفقيت خود با شكست رو به رو شوند و برنامه آفيس 2013 نيز از اين واقعيت مستثني نيست.

۱۳۹۱/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...