نسخه چاپی

هكرها اطلاعات مشتریان یك هتل زنجیره‌ای در آمریكا را سرقت كردند

هكرها با ورود به سامانه اینترنتی یك گروه هتل زنجیره‌ای در آمریكا به اطلاعات بانكی مشتریان این هتل دست یافتند.

به گزارش نما ، تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: گروه هتل های زنجیره ای استاروود ،‌مالک هتل های « شرایتون » و« دبلیو W » جمعه از ورود غیرقانونی هکرها به سامانه اینترنتی آنان در آمریکای شمالی با هدف به دست آوردن اطلاعات بانکی مشتریان خبر داد.

استاروود اعلام کرد سارقان اینترنتی با نصب کردن یک بدافزار به سامانه اینترنتی برخی از هتل های گروه نفوذ کردند . آنها با این نفوذ توانستند اطلاعاتی را از کارت های بانکی مشتریان به دست آورند.

این منبع در عین حال درباره اسامی هتل ها و مدت زمانی که طی آن این حمله سایبری انجام شده است توضیحی نداد. چندین رستوران ،‌مغازه های فروش اجناس یادبود و مکان های فروش هتل های استاروود به ویژه هدف این حمله سایبری قرار گرفته است.

این گروه هتلداری در حال مشخص کردن این مسئله است که آیا بخش ذخیره جا نیز هدف این راهزنی اینترنتی قرار گرفته است یا خیر.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک ،‌استاروود در بیانیه ای تصریح کرد :« این بدافزار برای جمع آوری اطلاعات کارت های پرداخت از جمله اسامی مالکان ،‌شماره های کارت،‌کدهای امنیتی و پایان اعتبارآن ، طراحی شده است .»

این گروه افزود:« دلیلی وجود ندارد که اطلاعات دیگری از مشتریان مانند پین کد نیز سرقت شده باشد.»

استاروود به افرادی که در این موسسات اقامت داشته اند توصیه می کند که با دقت حساب های بانکی خود را بررسی و در صورت مغایرت بلافاصله با بانک خود تماس بگیرند.

۱۳۹۴/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...