نسخه چاپی

رسیدگی به ۳میلیون درخواست مشمولان خدمت سربازی

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، گفت: سال گذشته حدود ۳ میلیون درخواست از طریق دفاتر خدمات الكترونیك انتظامی در سامانه این سازمان ثبت و توسط كارشناسان رسیدگی شده است.

به گزارش نما به نقل از مهر، سردار سید حمید صدرالسادات در جمع دانشجویان مقطع دافوس ناجا، افزود: سازمان وظیفه عمومی ناجا یکی از سازمان های تابعه نیروی انتظامی است که ماموریت تامین کارکنان وظیفه برای تمامی نیروهای مسلح را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: اگرچه این سازمان تابعیت نیروی انتظامی را دارد اما بر اساس قانون به همان نسبتی که با ناجا همکاری دارد، به همان نسبت نیز با سایر نیروهای مسلح نیز در ارتباط است.

سردار صدرالسادات رسیدگی به انواع درخواست های مشمولان را دو مسئولیت عمده سازمان وظیفه عمومی ناجا عنوان کرد و گفت: بر اساس قانون افرادی که به سن ۱۸ سال تمام می رسند باید وضعیت خدمت خود را تعیین تکلیف کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۳ میلیون درخواست از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) در سامانه این سازمان ثبت و توسط کارشناسان رسیدگی شده است، اظهارداشت: درخواست صدور انواع معافیت و صدور مجوز برای مشمولان از طریق سازمان وظیفه عمومی ناجا انجام می شود.

سردار صدرالسادات با اشاره به اینکه مردم و حاکمیت در برابر یکدیگر وظایفی بر عهده دارند افزود: خدمت وظیفه عمومی یک وظیفه برای عموم جامعه است تا همه مردم در تامین امنیت و سایر بخش های کشور نقش داشته باشند.

۱۳۹۴/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...