نسخه چاپی

زمان و مكان رزمایش بزرگ اربعین

رئیس پلیس راهور ناجا از اجرای رزمایش بزرگ اربعین از روز اول آذرماه با حضور رده های مختلف انتظامی استان و ناجا در پایانه مرزی مهران خبرداد .

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار تقی مهری در حاشیه بازدید از راه‌های مواصلاتی ایلام در مسیر تردد زائران حسینی، اظهار کرد: برنامه ریزی‌های همه جانبه برای راهپیمایی بزرگ اربعین و نیز اقدامات لازم در راستای تأمین امنیت و آرامش زائران انجام شده است .

وی به وجود برخی مشکلات در مسیر ۵۵ کیلومتری ایلام – مهران به علت کوهستانی بودن مسیر اشاره کرد و گفت: این محور نسبت به سال گذشته تغییر زیادی داشته و توسعه زیرساخت ها به خوبی انجام شده است .

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به شروع طرح ترافیکی اربعین در جاده های ایلام همزمان با رزمایش روز یکشنبه، گفت: اقدامات خوبی در بهسازی جاده های ایلام در مسیر تردد زائران حسینی انجام شده است.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس راهور ناجا از اجرای رزمایش بزرگ اربعین از روز اول آذرماه با حضور رده های مختلف انتظامی استان و ناجا در پایانه مرزی مهران خبرداد و گفت: این رزمایش با هدف هماهنگی و آمادگی برای پذیرایی از زائران اربعین اجرا می شود.

۱۳۹۴/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...