نسخه چاپی

باند ۵ نفره سارقان موبایل دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: باند سرقت گوشی‌های موبایل از پنج نفر تشكیل شده بودند كه پس از تشكیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی روانه زندان شدند.

به گزارش نما به نقل از مهر، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سردار مهدی محمودی در این باره اظهار کرد: بعد از گزارش چند فقره سرقت گوشی‌های موبایل در شهر قزوین این موضوع توجه مأموران را جلب کرد و در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: پس از بررسی و تحقیق مشخص شد که اکثر سرقت‌ها از جوانان و نوجوانان پسر در محله‌های خلوت صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در خصوص ابزار سارقان بیان کرد: سارقان با استفاده از موتور سیکلت و شناسایی افراد به وسیله چاقو اقدام به تهدید آنان کرده و اموال آنها را از جمله گوشی‌های موبایل به سرقت می‌برند.

محمودی افزود: با تشکیل تیم‌های تجسس و چهره‌نگاری دو تن از سارقان در حال فروش گوشی‌های سرقتی در سطح شهر دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: یکی از سارقان در بازجویی‌های تخصصی پلیس به ۱۰ فقره سرقت گوشی‌های موبایل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: مأموران پلیس دو نفر از افرادی که اقدام به خرید گوشی‌های موبایل از سارقان می‌کردند را شناسایی و دستگیر کردند، همچنین اموال مسروقه به مال باختگان تحویل داده شد.

محمودی تصریح کرد: باند سرقت گوشی‌های موبایل از پنج نفر تشکیل شده بودند که پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی روانه زندان شدند.

وی ابراز کرد: افراد می‌توانند با رعایت نکات ایمنی از وقوع چنین سرقت‌هایی جلوگیری کنند و همچنین خانواده‌ها برای پیشگیری و ناکامی سارقان تلفن همراه از در اختیار گذاشتن گوشی‌های گران قیمت نزد نوجوانان پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطر نشان کرد: پلیس به صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم این استان است و تمام تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت در جامعه می‌کند

۱۳۹۴/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...