نسخه چاپی

نقش زنان در دفاع مقدس فراموش نشدنی است

سرپرست فرمانداری بهشهر گفت: نقش زنان در طول هشت سال دفاع مقدس بی مانند و فراموش نشدنی است و باید این نقش سازنده و مؤثر در تمام دوران حفظ شود.

به گزارش نما به نقل از مهر، سید خالق سجادی عصر یکشنبه در جمع نمایندگان امور بانوان کارکنان دولت در فرمانداری بهشهر، اظهار کرد: بانوان نقش مؤثر و تاثیرگذاری در جامعه دارند که باید علی رغم وجود برخی محدودیت‌ها برای توانمندسازی جامعه تلاش بیشتری انجام دهند.

وی با بیان اینکه نیمی از جامعه ما را بانوان تشکیل می‌دهند، یادآور شد: امروز مردان و زنان جامعه ما باید در کنار هم برای آبادانی کشور تلاش کنند و با توجه به اینکه اقتصاد جهانی نیز به سمت و سویی می‌رود که زنان و مردان در کنار یکدیگر باید در تأمین اقتصاد مشارکت کنند، لذا باید با تفاهم و همدلی بیشتری حرکت کنیم.

سرپرست فرمانداری بهشهر افزود: با تمام توان برای رفع مشکلات و معضلات در قشر بانوان آماده‌ایم و امیدواریم با اطلاع رسانی دقیق توسط تاثیرگذاران در این زمینه و همچنین رایزنی‌ها و ارائه نظرات و دیدگاههای کارشناسان این بخش، بتوانیم مشکلات این قشر را برطرف و برای بالندگی در جامعه همه با هم گام برداریم.

سجادی همچنین بر الگوگیری بانوان و دختران از حضرت فاطمه زهرا(س) تأکید و بیان کرد: زنان امروز با شناخت ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) و الگو قرار دادن آن بانوی نمونه اسلام و حفظ کرامت می‌توانند در تمامی زمینه ها نمود و تبلور داشته باشند.

مسئول امور بانوان فرمانداری بهشهر نیز در سخنانی ضمن ستودن نقش زنان به ویژه مادران شهید در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی افزود: مردان بزرگ جامعه اسلامی ما از دامن مادران با عفت و شجاع برخاسته‌اند که امیدواریم در ادامه راه شهدا با ولایتمداری و عمل به وصایای شهدا تلاش کنیم.

نرگس بیابانی با بیان اینکه ۲۰ اداره شهرستان بهشهر دارای نماینده امور بانوان کارکنان دولت هستند، گفت: در برنامه‌های مختلف شهرستانی و مناسبت‌های مختلف با هماهنگی و همکاری این بانوان به نمایندگی از گروه بانوان شاغل ادارات شهرستان، سعی می‌شود تا برای رفع مشکلات و پیشبرد امور گام‌های مؤثر برداشته شود.

۱۳۹۴/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...