نسخه چاپی

واكنش مقدم به مصرف شیشه در مترو

مدیر روابط عمومی شركت بهره برداری متروگفت: انتشار عكسی در خصوص استعمال مواد مخدر در قطار مترو در شبكه‌های مجازی واقعی نیست.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، مقدم درباره خبر انتشار عکس استعمال مواد مخدر گفت: انتشار عکسی که نشان می‌دهد فردی در داخل واگن مترو با استفاه از پایپ مواد مخدر مصرف می‌کند به هیچ عنوان واقعي نيست و مطمعنن این عکس برای خراب کردن مجموعه مترو گرفته و انتشار داد ه شده است.

وی با اشاره به اینکه قطارها مجهز به دوربین هستند افزود: زمانی که اين عکس گرفته شده نشان می‌دهد که قطارها خلوت بوده و مطمئنن اگر فردی در قطار مواد مخدر مصرف می‌کرده، راهبر با استفاده از دوربین‌ها مي توانسته آن را مشاهده کرده و با آن برخورد كند.

مقدم با تاكيد بر اينكه این عکس صحنه سازی است گفت: عکس از این فرد گرفته شده اما مطمئنن استعمالی صورت نگرفته و معتقديم که این عکس تعمدی و برای خراب کردن مجموعه مترو بوده است و با اطمينان استعمال مواد مخدر در مترو را تکذیب می‌کنم چرا که نه جرأت ونه امکان این اقدام وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروخاطرنشان كرد: نوع و زمان انداختن این عکس نشان می‌دهد که با هماهنگی قبلی و برای تخریب مجموعه مترو گرفته شده است.

۱۳۹۴/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...